شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جهاد خدمت، تبیین و امیدآفرینی در هفته بسیج در شهرستان کاشمر+تصاویر

♦️♦️ نشست خبری هفته بسیج ظهر امروز یکشنبه ۲۸آبان ماه ۱۴۰۲در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج کاشمر برگزار شد.

♦️جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در نشست خبری خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گفت : بسیجی نیرویی است که در تمام عرصه های مختلف فعال و پویا؛ نشاط باعث امید آفرینی جامعه می شود .

♦️وی افزود : جهاد تبیین؛جهادخدمت؛امیدوامیدآفرینی امسال در برنامه های بسیج است ؛ ۳۱۳عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان که از تعداد۱۶۳برنامه ویژه حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و ۱۵۰برنامه دیگر توسط ادارات و نهاد های شهرستان اجرایی می شود .

♦️به گزارش پایگاه خبری روستای قوژد در نشست خبری هفته بسیج، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر جناب سرهنگ احمد رحمانی طی سخنانی اظهار داشت: امسال در شرایطی وارد برنامه‌های هفته بسیج می‌شویم که در گوشه‌ای از دنیا مردم مظلومی در حال احقاق حقوق و آزاد کردن سرزمین‌های خود هستند. مردم فلسطین و غزه و فرزندانشان در عملیات طوفان الاقصی پیروزی‌های بزرگی را به دست آورده و شکست بزرگی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کردند، اما امریکایی‌ها با امکانات خود به کمک صهیونیست‌ها آمده و آتش گسترده‌ای را بر مردم مظلوم فلسطین از جمله زنان و کودکان ایجاد کرده و تعداد زیادی از افراد را به شهادت رساندند.

♦️ بسیج ایران را به امنیت پایدار رساند
سرهنگ پاسدار احمد رحمانی بیان کرد: هفته بسیج یادآور رشادت‌های ملت انقلابی ایران اسلامی است. این ملت بزرگ فرزندان بسیجی خود را به جبهه‌های دفاع مقدس گسیل داشت و دفاع مردمی را با رهبری امام راحل (ره) در برابر دشمن متجاوز شکل داد. از درون این دفاع مردمی قدرتی تشکیل شد که امروز ایران اسلامی را به امنیت پایدار و مردم‌پایه رسانده و این یکی از دستاورد‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس است.

♦️جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: برنامه‌های هفته بسیج با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت با کلیدواژه «بسیج؛ امید ملت ایران» رقم خواهد خورد .

♦️وی یادآور شد امسال در سطح شهرستان ۳۱۳عنوان برنامه اجرا خواهد شد که از این تعداد ۱۶۳برتامه توسط حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه های بسیج و ۱۵۰برنامه دیگر توسط ادارات و نهاد های مختلف دیگر پیش بینی گردیده و در بولتن خبری هفته بسیج قرارگرفته است .

♦️ در روز شنبه، دیدار با امام جمعه موقت شهرستان را پیش رو و جشنواره رسانه‌ای بسیج و تشکیل تیم های لیگ جت در سطح حوزه ها توسط مربیان محترم و نیرو‌های نقش‌آفرین بسیج داریم .

♦️ وی ادامه داد : برنامه ی برپایی میز خدمت عمرانی و اجتماعی رو در هفته بسیج در سطح مساجد شهر و روستا داریم .

♦️ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر تصریح کرد: در روز اول و دوم آذر اعزام تیم‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم به مناسبت یادمان شهدای سلامت و افتتاحیه جشنواره‌های ورزشی پایگاه‌های مقاومت نیز از دیگر برنامه‌های این شهرستان در ایام هفته بسیج خواهد بود.

♦️سرهنگ پاسدار احمد رحمانی گفت: گفت: برپایی رویداد علمی، تبیینی بسیج در پایگاه های مقاومت بسیج و رونمایی از تولیدات فرهنگی، هنری بسیج فرهنگی هنری حوزه های مقاومت ، آغاز رزمایش جهادگران فاطمی از سوی بسیج سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم در مناطق روستاهای محروم از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج اجرا می‌شود.

♦️ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر ادامه داد: برنامه حفظ آثار شهدا و ترویج فرهنگ شهادت همراه با بگلباران مزارشهدا برگزاری اعطای کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های نیازمند توسط پایگاههای مقاومت بسیج و برگزاری اهدا ۳۰ سری جهیزیه توسط کمیته امداد حضرت امام ره کاشمر از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.

♦️ سرهنگ پاسدار احمد رحمانی ادامه داد : از برنامه های دیگر گشت‌های رضویون و امنیت محله در بین پایگاه های مقاومت بسیج محلات برادران است که اجرا می گردد .

♦️ احمد رحمانی با بیان اینکه برنامه‌هایی که در سطح بسیج برگزار می‌شود با حضور مردم به ویژه نوجوان و جوانان و به صورت مردم‌پایه و با رویکرد تبیینی، جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت به مردم انجام می‌شود، تصریح کرد: بسیج تشکیلات کاملاً مردمی است و امیدواریم مردم با حضور در این برنامه‌ها مقوم این تشکلات مردم‌پایه باشند.

✍️خبرنگار افتخاری بسیج:
محمد جعفرنژاد قوژدی

حتما ببینید

گزارش تصویری؛ چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ

چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با حضور تولیدکنندگان این محصول با ارزش و محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *