شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد: اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در كاشمر

فرمانده انتظامي شهرستان کاشمر از دستگيري متهم دستبرد به خانه هاي در حال ساخت با ۳۰ فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

حسن مشهدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  روستای قوژد ؛ ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل از منازل نیمه‌ساز در شهرستان کاشمر و مراجعه و شکایت شهروندان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در گام بعدی کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کاشمر پس از تحقیقات گسترده و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، یک متهم در این زمینه شناسایی کردند، افزود: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران طی یک عملیات ضربتی متهم را در حین فروش اموال مسروقه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با تأکید بر اینکه در بررسی و تحقیقات اولیه پلیس، متهم تاکنون به ۳۰ فقره سرقت از مغازه‌ها و منازل در حال ساخت سطح شهرستان کاشمر معترف شده‌ است، خاطرنشان کرد: دراین‌خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و با دستور قضایی، تحقیقات همچنان ادامه داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت يكي از اولويت‌هاي اصلي فرماندهی انتظامی کاشمر در راستاي تأمین و ارتقای امنيت پايدار در شهرستان است، تصریح کرد: پیشگیری از وقوع سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی نهادهای مختلف و همچنین مسئولیت‌پذیری شهروندان است و اعتقاد داریم اگر مشارکت همگانی صورت گیرد می‌توان فضا را برای مجرمان به‌خصوص سارقان ناامن کرد.

مشهدی همچنین در ادامه با اشاره به برخی از روش‌های پیشگیری از وقوع جرم به‌خصوص سرقت، اذعان کرد: توجه به نکات مراقبتي، به‌کارگیری نگهبان مطمئن و همچنين استفاده از تجهيزات بازدارنده سرقت می‌تواند نقش مؤثری در پيشگيري ازاین‌گونه سرقت‌ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه همشهریان حتماً هشدارهای پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي بگیرند، عنوان کرد: شهروندان می‌توانند با استفاده از تجهیزات ایمنی و هشداردهنده سارقان را در رسیدن به مطامع خود ناکام گذاشته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/

منبع : یارخراسانی

 

حتما ببینید

گزارش تصویری؛ چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ

چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با حضور تولیدکنندگان این محصول با ارزش و محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *