یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه موقت کاشمر: حماسه ۹ دی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

امام جمعه موقت کاشمر گفت: مردم در حماسه ۹ دی سال ۸۸ توانستند برنامه‌ریزی وسیع دشمن در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنند و از بین ببرند.

به گزارش پایگاه خبری روستای قوژد ، حجت‌الاسلام علی محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کاشمر که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه‌السلام برگزار شد، با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی، اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی ایام‌الله‌های زیادی دارد که نظیر آن را می‌توان به ۱۵ خرداد، ۱۷ شهریور، ۹ دی و… نام برد.

وی با بیان اینکه حوادث این انقلاب بسیار زیاد است؛ ولی هر کجا که مردم مؤمن و علاقه‌مند به اسلام نقش‌آفرینی کرده‌اند ایام‌الله است، خاطرنشان کرد: بعد از هشت ماه اغتشاشاتی که در کشور وجود داشت و لحظه‌لحظه فتنه‌های دشمنان در سال ۸۸ بیشتر می‌شد، مردم مؤمن و بصیر ایران، در سرکوب این فتنه‌های دشمنان، حماسه ۹ دی را آفریدند.

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه مردم در هر کجا که احساس حضور کنند به‌صورت چشمگیر حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: مردم در حماسه ۹ دی سال ۸۸ توانستند برنامه‌ریزی وسیع دشمن در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنند و از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دل‌ها، حاج‌قاسم سلیمانی است، اذعان کرد: شهید سلیمانی روحیه شهادت‌طلبی، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری را به اوج خود رساند و تمام اقشار جامعه در سنین مختلف باید وصیت‌نامه شهید سلیمانی را مطالعه کنند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

 

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *