شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشنواره مالک‌اشتر باعث ارتقا فرهنگ بسیجی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: جشنواره مالک‌اشتر یک فرصت مناسب برای ارتقا فرهنگ جهادی و فرهنگ بسیجی محسوب می‌شود.

به گزارش روستای قوژد ، حسین دهقانی، در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک‌اشتر مرحله شهرستانی که در محل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه برگزار می‌شود و مقام معظم رهبری از ابتدای سال نیز بر حضور حداکثری تأکید دارند.

وی با بیان اینکه وظیفه همه پاسداران، بسیجیان، فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج و مدیران این است که برای مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند، خاطرنشان کرد: یکی از ملاک‌های که در سنجش برگزیدگان جشنواره مالک‌اشتر در سال آینده مدنظر قرار خواهد گرفت، برنامه‌هایی است که برای حضور حداکثری انجام می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با تأکید بر اینکه خلاقیت‌ها و ابتکاراتی که در برنامه مدنظر قرار می‌گیرد نیز در این ارزیابی مؤثر خواهد بود، تصریح کرد: فرماندهان پایگاه‌ها باید در حوزه محرومیت‌زدایی باید چتر حمایتی بسیج را باز کنند و این مختص بسیجی و غیر بسیجی نیست؛ بلکه تمام افراد تحت را مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب رخ‌داده اگر در هر کجای دنیا رخ می‌داد قطعاً اثری از آن انقلاب باقی نمی‌ماند، اذعان کرد: ولی امروزه در انقلاب اسلامی با قدرت در مسیر حرکت به قله هستیم و مطمئناً برای رسیدن به قله یک‌سری سختی‌هایی وجود دارد.

دهقانی با بیان اینکه مهم‌ترین کاری که در بدنه بسیج و سپاه انجام دهیم تقویت قدرت نرم و روحیه جهادی است، عنوان کرد: در جشنواره مالک‌اشتر در یک سال گذشته ارزیابی‌هایی صورت گرفت که برخی از رده‌ها به‌عنوان رده‌های برتر شناخته شده است و امروز از آنها تجلیل می‌شود.

وی همچنین در ادامه با تأکید بر اینکه بسیج، نیروی اثرگذار در عرصه‌های مختلف جامعه محسوب می‌شود، تشریح کرد: بسیج به‌عنوان نیروی مردمی و اثرگذار در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و… نقش‌آفرینی کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی در رده‌های مختلف بسیج شهرستان کاشمر اجرا می‌شود، ابراز کرد: علاوه بر ارتقای آمادگی نیروهای بسیجی، طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی، رسیدگی به نیازمندان و حل مشکلات جامعه هدف اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره مالک‌اشتر یک فرصت مناسب برای ارتقا فرهنگ جهادی و فرهنگ بسیجی محسوب می‌شود، تأکید کرد: باید بتوانیم در بسیج از این فرصت‌ها، ظرفیت‌ها، نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها در جهت نوآوری برای یک تحول سازنده استفاده کنیم.

دهقانی ارج‌نهادن به تلاش‌های بسیجیان در انجام مأموریت‌های مدنظر را از جمعه اهداف جشنواره مالک‌اشتر دانست و بیان کرد: معرفی الگوهای برتر در زمینه‌های مختلف در بسیج موجب پیشرفت و تعالی اقدامات ارزنده بسیج و سپاه است.

گفتنی است جشنواره مالک‌اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر باهدف معرفی نفرات و رده‌های برتر (فرماندهان، مدیران بسیجی، گروه‌های جهادی و…) به‌منظور رشد و ارتقای سطح کیفی عملکرد این ناحیه مقاومت با تجلیل از بسیجیان برتر به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع : یار خراسانی

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *