یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر: جانبازان در عمل پای انقلاب ایستاده‌اند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر با بیان اینکه جانبازان در عمل نشان داده‌اند که پای انقلاب ایستاده‌اند، گفت: جانبازان علی‌رغم اینکه می‌دانستند راه بازگشتی وجود ندارد؛ ولی خود را به جبهه‌ها رساندند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  «روستای قوژد »؛ حسین رزمی بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از جانبازان کاشمر که هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت عباس علیه‌السلام در محل هیئت رزمندگان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هر چه انقلاب و نظام دارد مرهون و مدیون ایثارگری‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های جانبازان است.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه جانبازان در عمل نشان داده‌اند که پای انقلاب ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: جانبازان مردان مردی بودند که در دوران دفاع مقدس علی‌رغم اینکه می‌دانستند راه بازگشتی وجود ندارد حضور پیدا کردند و امروزه هم هر کجا که حضور جانبازان نیاز بوده حضور پیدا کرده‌اند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر با تأکید بر اینکه جانبازان از سرمایه‌های کشور هستند و این خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند، تصریح کرد: مشکلاتی که در حوزه جانبازان وجود دارد را آگاه هستیم و در جهت برطرف‌کردن این مشکلات تلاش می‌کنیم.

رزمی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات در حوزه درمان حل شده ولی هنوز هم مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود، اذعان کرد: زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایفی است که بر عهده همه مسئولان و همچنین رزمندگان و جانبازان قرار دارد و نباید بگذاریم این فرهنگ در جامعه بخصوص نوجوانان و جوانان کم‌رنگ شود.

وی با بیان اینکه خاطره نگاری رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدا در شهرستان کاشمر در حال انجام است، عنوان کرد: سایت ملی مسکن برای بنیاد شهید باز است و جانبازان بالای ۲۵ درصد که فرم «ج» آنها سبز باشد می‌تواند در سایت ثبت‌نام کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر همچنین تشریح کرد: به دنبال این هستیم که حق و حقوقی که در متن قانون برای جانبازان آمده است را مطالبه کنیم و بهترین تکریم که می‌شود به جانبازان داشته باشیم همین احقاق حق قانونی جانبازان است و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع : یارخراسانی

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *