دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

📌راهپیمایی روز قدس در شهرستان کاشمر با حضور گسترده مردم شهرستان و حضور اهالی روستای قوژد برگزار شد.+گزارش تصویری

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری روستای قوژد از کاشمر، صبح جمعه در مراسم راهپیمایی روز قدس که با حضور مردم مؤمن و روزه‌دار کاشمر برگزار شد، راهپیمایان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از استعمارگران نشان دادند.

مردم روزه دار یکبار دیگر با حضور خودشان در صحنه، به دنیا ثابت کردند هیچگاه دست از آرمان‌های قدس شریف بر نمی‌دارند. حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم همچون سایر هموطنان در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف امسال نیز به مانند سالهای پیش، چشمگیر و تحسین برانگیز بود.

حضور جوانان و نوجوانان که به همراه خانواده در راهپیمایی امروز روز جهانی قدس شرکت کرده بودند، در جمعیت انبوه راهپیمایان چشمگیر بود.

جمعی از ورزشکاران که با لباس‌های ورزشی در مراسم روز جهانی قدس حاضر شده بودند، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس اعلام کردند.

حضور جانبازان هشت سال دفاع مقدس که با ویلچر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس کاشمر حاضر شدند از دیگر صحنه‌های زیبای این روز بود.

راهپیمایان در کاشمر پس از پیمودن مسیر میدان انقلاب تا میدان آزادی شهر کاشمر در نماز جمعه حضور یافتند.

 

خبرنگار : محمد جعفرنژاد قوژدی

 

 

 

حتما ببینید

اهدا تندیس مخصوص جام رمضان بسیج شهرستان کاشمر در سال ۱۴۰۳ رده سنی نوجوانان به مدیریت و هیات مدیره صندوق قرض الحسنه المهدی عج روستای قوژد

#ورزش_روستا #تقدیروتشکر #حامیان_فوتبال_روستا #فوتسال_روستا #صندوق_قرض_الحسنه_المهدی_عج #دهستان_بالا_ولایت #روستای_قوژد #گزارش_تصویری   مسابقات فوتسال جام رمضان بسیج شهرستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *