دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقال ساختمان مجتمع شوراهای حل اختلاف شهرستان کاشمر به محل جدید

به گزارش پایگاه خبری و رسانه فهما و روستای قوژد آقای  علی اکبر تقی نژاد رئیس  دادگستری شهرستان کاشمر اعلام کرد: با توجه به افزایش هزینه های اجازه ساختمان مجتمع شوراها در محل قبلی خیابان منتظری جنوبی و کاهش این هزینه به محل جدید ساختمان هلال احمر قدیم شهرستان کاشمرانتقال یافت . 

علی اکبر تقی نژاد رئیس دادگستری و شوراهای حل اختلاف شهرستان کاشمر با حضور در این ساختمان و درجمع اعضای شوراهای حل اختلاف گفت : شوراهای حل اختلاف به عنوان یک مجموعه مردمی و افتخاری ، برای کمک به مردم و حل اختلافات انها و کمک به کاهش پرونده ها در دادگستری تشکیل شده اند.

وی افزود:  تعداد ۵۵ نفر در شوراهای حل اختلاف شهرستان مشغول خدمتند .
اقای تقی نژاد  هم گفت با تلاش شوراهای حل اختلاف شهرستان ، امسال  تعدادی از زندانیان با صلح وسازش از زندان شهرستان آزاد شدند.

آقای تقی نژاد گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ درصد پرونده های مطرح شده در شورای های حل اختلاف  شهرستان به صلح و سازش منتهی شده است.

رییس  دادگستری کاشمر افزود : هم اکنون در سطح شهرستان تعداد هفت ۷ شعبه شهری وجود دارد که  ۵ شعبه حکمی و دو شعبه صلحی ویژه صلح و سازش در سطح شهر و تعداد ۴ شعبه روستایی در سطح روستاههای شهرستان کاشمر در روستاهای قوژد – کسرینه – فروتقه  بخش مرکزی و فرح آباد مرکز بخش فرح دشت مشغول به فعالیت می باشند .

وی ادامه داد : هم اکنون با توجه به استقرار ساختمان در محل جدید واقع در خیابان ۱۷ شهریور بین ۱۷ شهریور ۱۶-۱۸ (هلال احمر قدیم ) شعب از تاریخ ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ فعالیت خود را آغاز و جوابگو مراجعین محترم می باشند .

وی از تلاش های شهرداری محترم مبنی بر انتقال تجهیزات مجتمع و همچنین در جهت گلکاری محل فضای بیرونی مجتمع شوراهای حل اختلاف توسط کارکنان فضای سبز شهرداری تقدیر و تشکر نمودند .

 

انتهای پیام /

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *