نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی بعد از بازدید میدانی از اردوی جهادی دامپزشکی در شهرستان کاشمر گفت: نیروهای دامپزشکی بسیار گمنام و مظلوم واقع شده‌اند؛ برای جذب و تغییر وضعیت آنها تلاش می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری روستای قوژد ؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مجلس شورای اسلامی بعد از بازدید میدانی از اردوی جهادی دامپزشکی در شهرستان کاشمر گفت: نیروهای دامپزشکی بسیار گمنام و مظلوم واقع شده‌اند؛ برای جذب و تغییر وضعیت آنها تلاش خواهیم کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در دشت فرح آباد کاشمر در جمع نیروهای جهادی دامپزشکی حضور یافت و ضمن تقدر از تلاش آنها بیان داشت: در مقطع حساس کنونی در کشور ما دو حوزه بسیار مهم هست که باید به خودکفایی برسیم.

وی افزود: یکی حوزه تجهیزات و تسلیحات نظامی در تأمین امنیت است و دوم تأمین غذا و دارو و حوزه امنیت و سلامت غذایی کشور.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد راسخ دارم کسانی که در حوزه دامپزشکی فعالیت می کنند بسیار گمنام و بسیار مظلوم واقع شده‌اند و تلاش آنها در دل بیابان و کویر دیده نمی شود.
وی با اشاره به حضور نیروهای تلاشگر جهادی در این اردو تأکید کرد: این جوانان قبل از خدمت برای سلامتی جامعه برای خودسازی در این اردوها شرکت می کنند و چون خودشان ساخته می‌شوند میتوانند برای بقیه مثمر ثمر باشند از این رو بخاطر دستگیری و خدمت به دامداران و عشایر خودشان به آرامش می رسند و آنجاست که اردوی جهادی معنا پیدا می‌کند.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور نیروهای جهادی دامپزشکی و قول پیگیری برای جذب و تغییر وضعیت نیروهای قراردادی یادآور شد: از جایی که تلاش این عزیزان برای سلامتی بهائم و حیوانات زبان بسته است بنده قائل به این هستم که خیلی توفیقات معنوی ویژه‌ای در این عرصه از طرف پروردگار برای نیروهای گمنام جهادی وجود دارد.