شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معلمان همواره در عرصه‌های مختلف جان‌فشانی می‌کنند

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد با بیان اینکه معلم در عرصه‌های مختلف در حال جان‌فشانی است، گفت: هر فردی برای درک تلاش و زحمات معلمان، باید یک معلم در خانواده خود داشته باشد.

مرتضی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یار خراسانی»؛ ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: امروزه در شهرستان خلیل‌آباد به واسطه همراهی و همکاری دستگاه‌های مرتبط شاهد افتخارآفرینی معلمان و دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه هر فردی که می‌خواهد بداند که یک معلم چطور زحمت می‌کشد و تلاش می‌کند باید یک معلم در خانواده خود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در زمان کرونا که تدریس به‌صورت مجازی انجام می‌شد باید یک معلم در خانواده خود می‌داشتیم که متوجه زحمات و تلاش‌های معلمان شویم.

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه معلم در عرصه‌های مختلف در حال جان‌فشانی است، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی که در شورای معاونین آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد انجام شده، برنامه‌های مختلفی برای قدردانی و بزرگداشت مقام معلمان در شهرستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ معلم در شهرستان خلیل‌آباد کار آموزش دانش‌آموزان را بر عهده دارند، اذعان کرد: دیدار با خانواده شهدای معلم، حضور در نماز جمعه، زنگ سپاس معلم و… نیز از جمله برنامه‌هایی است که در هفته معلم در شهرستان خلیل‌آباد برگزار می‌شود.

گل محمدی با بیان اینکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، معلم با آموختن به یک انسان، کلید بهره‌برداری از گنجینه تمام‌نشدنی را به او می‌دهد، عنوان کرد: معلمان مطمئناً در مدارس ابتدا به دانش‌آموزان خوب زندگی‌کردن را می‌آموزند و پس از آن خوب درس‌خواندن را آموزش می‌دهند.

وی با بیان اینکه هفته معلم فرصت بسیار خوبی برای یادآوری شکوه و عظمت معلمانی است که همیشه زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را در عرصه تعلیم‌وتربیت به نمایش گذاشته‌اند، تشریح کرد: معلمان جایگاه ویژه‌ای دارند که همواره در جهت تقویت غیرت دینی و سوق‌دادن دانش‌آموزان به سمت کامل و ترقی گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/

حتما ببینید

با حضور دستیار وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت؛ کلنگ‌زنی نخستین نیروگاه خورشیدی مردمی کشور در خلیل‌آباد

کلنگ نخستین نیروگاه خورشیدی ۳ مگاواتی با مشارکت ۵ هزار کشاورز برای ۲۹ حلقه چاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *