شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرودگاه کاشمر مجوز توسعه دارد/ با کمی حمایت میشود از این فرودگاه برای اهداف مسافری و باربری استفاده کرد

مدیر فرودگاه خصوصی کاشمر گفت: درحالی که مجوز احداث فرودگاه جدید در کشور صادر نمیشود این فرودگاه از سال ۹۷ مجوز توسعه از وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری دارداما در سایه بی توجهی وعدم حمایت از طرف مسئولین این مجموعه غیرفعال شده است.

محمدرضا کاویانی در گفتگویی با پایگاه خبری  کاشمر روستا (پایگاه خبری قوژد ) گفت: کسانی میتوانند به مردم خدمت کنند که خودشان بی نیاز باشند البته ادعای بی نیازی نمیکنم اما بنده درحالی که خیلی خوب میدانستم چگونه با درآمد تضمین شده بالا سرمایه گذاری کنم، با سرمایه شخصی جهت ارتقا شهر و کشورم این مجموعه را ساختم و انتظار داشتم با حمایت از طرف مسئولین بتوانم قدمی بزرگ برای پیشرفت کاشمر بردارم.

وی ادامه داد: نماینده کاشمر برای ادامه فعالیت این فرودگاه پیشنهاد میکنند با واگذاری به دولت از این مجموعه در اهداف آموزشی استفاده شود اما نکته اینجاست که خود این شرکت با داشتن مجوز آموزش هوایی از سال ۹۴ مشغول به این امر می باشد.
مدیر فرودگاه کاشمر ضمن اشاره به اینکه در کشور دیگر مجوز احداث فرودگاه صادر نمیشود اظهار داشت: بنده با پیگیری های فراوان درسال ۹۷ موفق به اخذ مجوز طرح توسعه این فرودگاه شدم و هم اکنون میشود با توسعه باند از این مجموعه در اهداف مسافری و باربری استفاده کرد.
وی ادامه داد: جانمایی این فرودگاه برخلاف فرودگاه منطقه ای مدرس هیچ مشکلی ندارد که اگر اینچنین نبود قطعا مجوز توسعه صادر نمیشد.
کاویانی در پایان با اذعان به اینکه تمامی نقشه ها و مجوزات لازم برای توسعه این فرودگاه را با هزینه شخصی آماده کرده ام و دنبال سودشخصی نیستم ادامه داد: فرودگاه باعث پیشرفت شهر میشود و ما برای توسعه و احیا این فرودگاه نیاز به سرمایه داریم که قطعا اگر از طرف مسئولین و نماینده شهرستان قدمی برداشته شود به راحتی شاهد به ثمر رساندن طرح توسعه این مجموعه خواهیم بود.

حتما ببینید

کسب عنوان مقام سوم تیم فوتسال نوجوانان شهدای روستا در جام رمضان بسیج شهرستان کاشمر- فروردین ماه ۱۴۰۳

  بنا به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روستای قوژد (محمد جعفرنژاد قوژدی )تیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *