یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمایت از تولید کنندگان هدف اصلی جهاد کشاورزی کاشمر/ در کاشمر پشت پرده مرغ وجود ندارد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر در گفتگو با پایگاه خبری اخبار کاشمر عنوان کرد؛

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر ضمن اذعان به اینکه تمام فراِیند فروش مرغ سامانه ای و شفاف شده با رد وجود پشت پرده در بازار مرغ کاشمر، حمایت کامل از تولید کننده های شهرستان را هدف اصلی این اداره عنوان کرد.

کاظم قربان پور سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر در گفتگو با پایگاه خبری قوژد ؛ در رابطه با وجود پشت پرده در بازار مرغ شهرستان گفت: در حال حاضر تمام فعالیت های حوزه مرغ سامانه ای و شفاف شده و به این ترتیب هرگونه شائبه در این مورد از بین میرود.
وی ادامه داد: ما معتقدیم نباید جو جامعه را ملتهب کرد و اگر کسی مدعی وجود پشت پرده و… در بازار مرغ است باید از طریق نهاد های نظارتی پیگیری کند.
سرپرست جهاد کشاورزی کاشمر در رابطه با کمبود مرغ در شهرستان گفت: ما با مدیریت بازار مرغ، با کمبود مرغ مواجه نمیشویم اما محدودیت هایی داریم مانند مشکلات سامانه ای در زمان های مختلف، تامین نیاز مرغ در پیک مصرف مانند برگشت حجاج، ماه محرم، گرم شدن هوا در فصل تابستان و… که گاها شاهد اتمام زودتر از انتظار مرغ برای فروش میشویم.
قربانپور همچنین در رابطه با قطعه کاری مرغ ضمن اذعان به اینکه هرگونه قطعه کاری در فروشگاه های سطح شهر ممنوع بوده ادامه داد : کشتارگاه کاشمر تنها مجموعه در منطقه است که مجوز قطعه کاری دارد و با راه اندازی خط قطعه کاری مرغ به میزان تعریف شده در مجوز، به این کار میپردازد.
وی در پایان اظهار داشت: هدف اصلی این مدیریت حمایت از تولید و تولید کننده است چرا که اگر اینگونه نباشد و تولید کنندگان ما ضعیف شوند تاثیر مستقیم بر تمام کسبه مرتبط خواهد گذاشت.

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *