شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانش آموزان ما ادامه‌دهندگان راه شهدا و آینده سازان کشورند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در مراسم نواختن زنگ مهر و ایثار و مقاومت با گرامیداشت یاد ۲۳۰ هزار شهید کشورمان گفت: دانش آموزان ما با شروع جنگ تحمیلی داوطلبانه در جبهه‌های حق علیه باطل از جان خود گذشتند تا امروز بتوانید در امنیت تحصیل کنید و آینده کشورتان را بسازید.

به گزارش پایگاه خبری روستای قوژد ؛ امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با نخستین روز از آغاز سال تحصیلی، زنگ  مهر و ایثار و مقاومت در مدارس کاشمر نواخته شد.

سرهنگ علی یعقوبیان در این مراسم که در دبیرستان امام خمینی (ره) برگزار شده بود ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: امنیت و صلابت و اقتدار امروز کشورمان نتیجه جانفشانی‌های فرزندان همین مرز و بوم است که باید قدر بدانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر افزود: از همین مدرسه دانش‌آموزان این شهرستان داوطلبانه به جبهه اعزام شدند و از جان خود گذشتند تا امروز شما بتوانید در امنیت تحصیل کنید و آینده کشور خودتان را بسازید.

وی ضمن تأکید بر حفظ و تقویت روحیه ایثار و مقاومت گفت: ساقط کردن انقلاب و تفکر انقلاب هدف اصلی دشمن بود اما شکست خوردند و نه تنها انقلاب ما به جهانیان صادر شد بلکه هشت سال جنگ تحمیلی، تنها جنگی بود که اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاکمان را دشمن تصرف کند.

یعقوبیان بیان کرد: ۲۳۰ هزار نفر از هموطنان شما در مدت هشت سال جنگ تحمیلی جانفشانی کردند و شهید شدند تا زمینه برای رشد و تحصیل شما دانش آموزان فراهم شود و اکنون که در امنیت حاصل از خون شهدا، زندگی می‌کنیم شما آینده سازان کشور، اگر می‌خواهید حرفی برای گفتن داشته باشید باید از نظر علمی پیشرفت کنید.

وی یادآور شد: به برکت انقلاب، موقعیت علمی المپیادهای دانش آموزان ما قابل مقایسه با قبل نیست؛ اداره کشور توسط شما خواهد بود. بنابراین راه دانش آموزانی که روزی به خاطر دفاع از ناموس و خاک این کشور سنگر مدرسه را حضور در جبهه‌های حق علیه باطل دیدند و جانفشانی کردند با رشد علمی و خدمت به کشور خود ادامه دهید.

انتهای پیام/

 

حتما ببینید

گزارش تصویری؛ چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ

چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با حضور تولیدکنندگان این محصول با ارزش و محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *