یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب مقام قهرمانی مسابقات فوتسال دامپزشکی استان توسط تیم منتخب کاشمر، گناباد و بجستان

کسب مقام قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات فوتسال دامپزشکی استان توسط تیم منتخب کاشمر، گناباد و بجستان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری روستای قوژد ؛ تیم منتخب شهرستانهای کاشمر، گناباد و بجستان در هجدهمین دوره مسابقات استانی که در شهرستان نیشابور، یادواره ۲۵۳۲ شهید نیشابور در دوران دفاع مقدس برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت.

رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر با اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات که با شرکت ده تیم از شهرستانهای استان آغاز گردید تیم منتخب کاشمر، گناباد و بجستان با انجام چهار بازی مقتدرانه و با ۱۲ گل زده و بدون گل خورده به نیمه نهایی راه یافت.
دکتر سعید خانراده افزود: این تیم با شکست سنگین ۶ بر صفر مقابل تیم شهرستان طرقبه و شاندیز در مرحله نیمه نهایی به به برتری رسید و بعنوان تیم مدعی به فینال رفت.
وی بیان داشت این تیم در فینال مسابقات به مصاف تیم شهرستان نیشابور میزبان این دوره از مسابقات رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ آن را شکست داد.
وی افزود این پیروزی در حالی رقم خورد که خانم دکتر هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در سالن حضور داشت و تیم نیشابور از امتیاز میزبانی بهره می برد.
لازم به ذکر است در مراسم اختتامیه این بازیها خانم هاجر چنارانی ضمن تشکر ازتیمهای شرکت کننده و اهدای جام قهرمانی و جوایز این دوره، برایجاد روحیه ی همدلی، فتوت بین بازیکنان تاکید کرد و اذعان داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و امیدوارم میزبانی خوبی برای ورزشکاران بوده باشیم و خاطرات خوبی را برای آن ها ثبت کرده باشیم.


لینگ کوتاه : https://ghoozhd.ir/?p=835

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *