اقتدار پلیس، اقتدار مردم است/ اطلاع رسانی به موقع را جدی بگیریم

فرمانده انتظامی شهرستات کاشمر با بیان اینکه سواد رسانه‌ایی و اطلاع رسانی به موقع را جدی بگیریم گفت: پاسخ به موقع به امدادخواهان و تقویت نیروهای اجرایی جزو اهم اولویت های ما بوده و هست تا هیچ امدادخواهی منتظر نماند. 

به گزارش پایگاه خبری روستای قوژد؛ ظهر امروز سرهنگ حسن مشهدی، فرمانده انتظامی کاشمر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات نیرو انتظامی شهرستان برگزار شد گفت: «بدترین شهرها، شهری است که در آن ایمنی نباشد» و این فرمایش امام علی (ع) اهمیت و جایگاه مهم امنیت را می‌رساند.

فرمانده انتظامی شهرستات کاشمر بیان داشت: اصحاب رسانه و خبرنگاران، رسالت آگاهی و اطلاع رسانی به مردم را دارند و ضروری است آخرین شیوه‌هایی که توسط مجرمین به کار گرفته شده با همکاری متقابل ما و رسانه به مردم اطلاع رسانی شود چرا که این مهم، گامی مهم در حوزه پیشگیری است.

مشهدی افزود: در عین اینکه وقایع باید منعکس شود، انعکاس اخبار امیداآفرین و اعتماد آفرین هم، نیاز روز جامعه است و باید به این مهم توجه کنیم.

وی با بیان اینکه پلیس برخاسته از مردم است و دلسوز مردم و نظام هستند اظهار داشت: پاسخ به موقع به امدادخواهان و تقویت نیروهای اجرایی جزو اهم اولویت های ما بوده و هست تا هیچ امدادخواهی منتظر نماند و شایسته است که خدمات شبانه روزی پلیس را انعکاس دهیم.

فرمانده انتظامی کاشمر با بیان اینکه اقتدار پلیس، اقتدار مردم است یادآور شد: تاب ترین اطلاعات، اطلاعات اولیه است و این لازمه سرعت، دقت و انتشار به موقع است و امید داریم با انعکاس به موقع پیام‌ها و آموزش‌ها و نیز با همکاری متقابل رسانه، مردم و نیروی انتظامی شاهد موفقیت‌های روزافزون در حوزه پیشگیری از حوادث و اتفاقات ناگوار باشیم.

انتهای پیام/