دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاشمر باید به جایگاه خود در جذب زائر برسد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: شهرستان کاشمر به‌عنوان دومین شهر زیارتی استان باید به جایگاه اصلی خود در حوزه جذب زائران و مجاوران برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری قوژد   حجت‌الاسلام محمد احمدزاده ظهر امروز در مراسم غبارروبی ضریح مطهر امامزاده سید حمزه علیه‌السلام که با حضور خادمان افتخاری و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: اخبار ناگوار جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی باعث شده دل همه آزادی‌خواهان جهان غم داشته باشد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه امیدواریم هر چه زودتر شاهد پیروزی جبهه مقاومت در نابودی اسرائیل باشیم، خاطرنشان کرد: اقدامات نیروهای مقاومت غزه برگرفته از تفکر بسیجی است که امام رحمه‌الله بنیان گذاشتند و مقام معظم رهبری در ادامه پرچم را به دست گرفته‌اند و ان‌شاءالله آن را به دست امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف تقدیم خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با تأکید بر اینکه همدلی همه خیرین و واقفین در شهرستان باعث ارتقا وضعیت وقف و خدمت به مردم می‌شود و باید ظرفیت‌های شهرستان بیش‌ازپیش تقویت شود، تصریح کرد: شهرستان کاشمر به‌عنوان دومین شهر زیارتی استان باید به جایگاه اصلی خود در حوزه جذب زائران و مجاوران برسد.

در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام صادق خلیلی به‌عنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشمر معرفی و از خدمات سید احمد حسینی در مدت‌زمان سرپرستی این اداره نیز قدردانی شد.

پیش‌ازاین، حجت‌الاسلام نیساری رئیس  اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر را عهده‌دار بود.

انتهای پیام/

منبع یارخراسانی 

حتما ببینید

مرکز آموزش عالی کاشمر میزبان لاله زهرایی شد+عکس

همزمان با عزاداری ایام فاطمیه، پیکر مطهر شهید ۲۳ ساله عملیات کربلای یک بر روی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *