شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفکر بسیج و بسیجی باعث خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: بسیج و بسیجی و تفکر بسیجی وارد میدان شدند، سینه سپر کردند و توطئه‌ها و برنامه‌هایی که بیگانگان پشت سر آن بودند را خنثی کردند.

علی یعقوبیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یار خراسانی»؛ ضمن گرامیداشت هفته پر از خیروبرکت بسیج، اظهار داشت: امام خمینی رحمه‌الله علیه در ۵ آذر ۱۳۵۸ با دستور الهی و بینشی که داشتند دستور تشکیل بسیج را دادند.

وی ادامه داد: شاید در سال ۵۸ برخی افراد بودند که در برابر دستور امام، موضع گرفتند یا انتقاد داشتند که چه لزومی دارد که یک سازمانی دوباره در کشور ایجاد شود؛ ولی امام خمینی رحمه‌الله علیه آینده این انقلاب را خوب دیده بودند و متوجه تهدیدات آینده نظام و انقلاب بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با بیان اینکه امام خمینی رحمه‌الله علیه بر اساس همین تهدیدات اعتقاد داشتند که باید در آینده یک نهادی به‌خصوص نهاد مردمی معتقد به این انقلاب تشکیل شود تا حافظ انقلاب و نظام باشد، خاطرنشان کرد: همان افراد بعد از آن متوجه شدند که امام خمینی رحمه‌الله علیه چه‌کار بزرگی را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در دوران ۸ سال دفاع مقدس از آزمون بزرگ جنگ سخت سربلند بیرون آمدند، تصریح کرد: بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف و هر زمان و مکانی که انقلاب اسلامی نیازمند حضور بسیجیان بود در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کردند و در مقابل دشمنان و گرفتاری‌هایی که خواسته و ناخواسته به وجود آمد سینه سپر کردند.

یعقوبیان با تأکید بر اینکه مدافع اصلی این نظام و انقلاب در گرفتاری‌های مختلف مطمئناً بسیج و بسیجیان و تفکر بسیج است، اذعان کرد: امام خمینی رحمه‌الله علیه توفیق و افتخار زعامت و سرپرستی این نهاد مقدس را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپردند و زمانی که امام می‌فرمایند من بر دست و بازوی بسیجیان بوسه می‌زنم یک سند افتخاری برای بسیج و بسیجیان است.

وی با بیان اینکه خنثی‌کردن توطئه‌هایی که علیه نظام و انقلاب می‌شود یکی از مأموریت‌های بسیج است، عنوان کرد: در ۴ دهه که از عمر پر از خیروبرکت انقلاب می‌گذرد بارها حوادث زیادی علیه این انقلاب رقم خورده است که می‌توان به دفاع مقدس، فتنه‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و ۱۴۰۲ اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر همچنین در ادامه تشریح کرد: در این توطئه‌ها و فتنه‌هایی که وجود داشت باز هم بسیج و بسیجی و تفکر بسیجی وارد میدان شدند، سینه سپر کردند و این توطئه‌ها و برنامه‌هایی که بیگانگان پشت سر آن بودند را بسیجیان خنثی کردند.

انتهای پیام/

حتما ببینید

گزارش تصویری؛ چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ

چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با حضور تولیدکنندگان این محصول با ارزش و محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *