شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی پلیس ساختمان در روستاهای بخش مرکزی

بخشدارمرکزی کاشمر گفت: برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاهای  پلیس ساختمان در روستاها راه‌اندازی شد.

میثم میری در گفت و گو با خبرنگار روستا و روستایی از بخش مرکزی کاشمر با تأکید بر لزوم پیشگیری از هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز در مناطق  روستایی بخش مرکزی اظهار داشت: مسوولان دست‌اندرکار باید قبل از احداث بنا، نسبت به توقف عملیات ساخت و ساز اقدام کنند.

وی افزود: ساخت‌وساز غیرمجاز که امروزه به روستاها نیز کشیده شده است پدیده‌ای است که علاوه بر مشکلات ساختاری اجتماعی، در زمینه خدمت رسانی به مردم نیز مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آورد از اینرو باید با آن مقابله کرد.

وی با بیان اینکه  افزود: با توجه به تعاریف ماده ۳ قانون محدوده حریم شهر روستا و شهرک و نحوه تعیین انها مصوب ۱۳۸۴ کنترل و نظارت بر احداث هر گونه ساخت و ساز بر عهده دهیاریها است و با توجه به ایجاد کارگروه ویژه پیشگیری و وتخلف ماثر با ساخت و ساز ها و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی شهرستان و تاکید دادستانی محترم بر لزوم پیشگیری از تخلفات ساختمانی  اکیپ مستقل پلیس ساختمان جهت نظارت بر ساخت و سازهای روستاهای تشکیل می گردد .

بخشدار محترم مرکزی  ادامه داد: از این پس اکیپ گشت آقایان علیرضا رجب زاده و علی اکبر رجب زاده با وانت دوکابین به شماره انتظامی ۳۶ایران ۱۱۵ق۶۶ که خودرو دارای علائم و نشان می باشد . و از مورخه ۲۵/۷/۱۴۰۲ رسما شروع بکار خواهند نمود .

حتما ببینید

کسب عنوان مقام سوم تیم فوتسال نوجوانان شهدای روستا در جام رمضان بسیج شهرستان کاشمر- فروردین ماه ۱۴۰۳

  بنا به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روستای قوژد (محمد جعفرنژاد قوژدی )تیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *