دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به فرموده رهبری، جنایات رژیم غاصب متوقف نشود نمی‌توان جلو مقاومت را گرفت

جانشین فرمانده لشکر ۷۷ خراسان در مراسم رونمایی از میدان شهدای ارتش در کاشمر عنوان کرد:

 

امیر فدایی در مراسم رونمایی از میدان شهدای ارتش کاشمر، جنایات رژیم کودک‌ کش اسرائیل را محکوم کرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود چرا که به فرموده مقام معظم رهبری اگر جنایات این رژیم غاصب در غزه متوقف نشود نمی‌توان جلو مقاومت را گرفت.

به گزارش پایگاه خبری روستای قوژد به همت و همکاری شهردار، شورای اسلامی و مدیریت حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کاشمر، مراسم رونمایی از میدان شهدای ارتش با حضور مهمان ویژه شهرستان امیر فدایی، جانشین فرمانده لشکر ۷۷ خراسان برگزار شد.

لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) ۵ هزار و ۳۶۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی‌مان کرده است

امیر فدایی در این مراسم یاد و نام شهدا را گرامی داشت و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل گفت: ۵ هزار و ۳۶۷ شهید از لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) تقدیم انقلاب اسلامی شدند و خداوند را بخاطر نعمت ولایت، سلامت و  امنیت شاکر هستیم و تلاش می‌کنیم در سرزمین خورشید سربازان خوبی برای آقا علی بن موسی الرضا (ع) باشیم.

جانشین فرمانده لشکر ۷۷ خراسان بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تأکید کرد و بیان داشت: دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس منطقه ترشیز که زیر نظر حفظ آثار تربت حیدریه است تلاش ویژه ایی داشته باشند تا با همکاری شهردار و شورای اسلامی شاهد نامگذاری های زیادی در بلوارها و خیابانهای اصلی به نام شهدای ارتش و شهدای لشکر ۷۷ خراسان باشیم.

وی اظهار کرد: مسئولین دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان تعامل و همکاری خوبی با پرسنل حفظ آثار ارتش در شهرستان دارند و این حائز اهمیت است.

در آینده نزدیک شاهد نابودی  رژیم  غاصب و کودک کش اسرائیل خواهیم بود

امیر فدایی جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد نابودی این رژیم  خواهیم بود و رزمندگان مقاومت درس خوبی به همه اینها خواهند داد و به فرموده مقام معظم رهبری اگر جنایات این رژیم غاصب در غزه متوقف نشود نمی‌توان جلو مقاومت را گرفت.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ما هم اکنون در مرزهای شرقی کشورمان مستقر هستند و مقتدرانه در کنار دیگر نیروهای مسلح از اسلام و امنیت کشورمان دفاع می‌کنند.

تا زمانی که در خط ولایت باشیم، هیچ آسیبی به مملکت ما نخواهد خورد

جانشین فرمانده لشکر ۷۷ خراسان با بیان اینکه ما مدیون شهدا، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان هستیم یادآور شد: تلاش کنیم زیر سایه چتر ائمه اطهار (ع) خادمان خوبی برای شهدا باشیم و تا زمانی که در خط ولایت باشیم و سرباز ولایت باشیم هیچ آسیبی به مملکت و جامعه ما نخواهد خورد.

همه موظفیم راه شهدایمان را ادامه دهیم

در ادامه مهندس اصغر کوهسرخی بیان داشت: شهرستان‌های بردسکن، خلیل آباد، کوهسرخ و کاشمر که به نام منطقه ترشیز بزرگ معروف است ۱۲۲۰ شهید تقدیم انقلاب و  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند و همه موظف هستیم که راهشان را ادامه دهیم.

شهردار کاشمر افزود: در راستای گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدانمان با همراهی اعضای شورای اسلامی و دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان افتخار داریم که یک میدان را به نام شهدای ارتش اجرا و رونمایی کنیم.

وی ضمن تشکر از واحد فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، فرمانده سپاه و فرمانده نیروی انتظامی و همه کسانی که تلاش کردند این اتفاق مبارک بیفتد و نام شهیدانمان را زنده نگه دارند یادآور شد: امید داریم با ادامه دادن راه شهیدانمان، سربازان خوبی برای امام زمان (عچ) و رهبری باشیم.

در ادامه مراسم، امیر فدایی ضمن اهداء لوح تقدیر به شهردار و مسئول دفتر حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس کاشمر با همراهی فرماندهی و معاونت تیپ ۷۷ تربت حیدریه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتطامی، شهردار و شورای اسلامی کاشمر و دیگر مسئولین شهرستان با زیارت مزار شهید مدرس (ره) و گل افشانی مزار شهدا و شهدای گمنام واقع در زیارتگاه، یاد و نام شهیدان را گرامی داشتند.

 

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *