شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست قرآنی در بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری کریم اهل البیت ع مسجد امام حسن مجتبی ع قوژد در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس ره برگزار گردید؛+تصاویر

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری کریم اهل البیت ع  از برگزاری هفتگی کرسی تلاوت در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس ره خبر داد و گفت: این مراسم یکشنبه ها راس ساعت ۱۹ برگزار می شود.


مهدی نخعی  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و اطلاع رسانی روستای قوژد (محمد جعفرنژاد ) ، ضمن اعلام این خبر افزود: یکشنبه ۲۳مهر ماه در ادامه برنامه های هفتگی نشست های قرانی مسجد این هفته کرسی تلاوت در این سالن اجتماعات زیارتگاه شهید مدرس ره برگزار شد.

وی در ادامه به برگزاری نشستهای قرآنی مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله شهیدان نخعی زاده و جابری  نیز اشاره کرد و افزود: نشست های هفتگی بچه های مسجد و  فعالان قرآنی روستا در برگزار می شود.

مهدی نخعی  در خصوص راه اندازی این جلسات  اظهار داشت:  یکی از برنامه های این کانون در برگزاری این نشست ها این است که به صورت فصلی هر سه ماه یکبار جلسات قرانی به صورت کرسی تلاوت در جوار امامزادگان شهر به منظور تفریحی و نشاط عزیزان مسجدی برگزارمی شود .

مهدی نخعی در پایان از حضور کلیه خیرین محلی و معتمدین محترم روستا ؛ مدیرعامل صندوق قرض الحسنه المهدی عج روستا برادر گرامی حاج محمد حلاج فرماندهان پایگاه های بسیج ثاراله و امام علی ع برادر مرادی و زحمتکش عضو شورای اسلامی روستای قوژد و هیات امنای محترم مساجد و امام جماعت محترم مسجد حجت الاسلام جعفرپور ترشیز و امام جماعت محترم مسجد جامع روستا حجت الاسلام فدوی و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد روستا تقدیر و تشکر را داشتند .

مدیر مسئول کانون کریم اهل البیت ع در این خصوص ادامه داد: این کانون  در «مسجد امام حسن مجتبی ع » محله شهیدان نخعی زاده وجابری قراردارد و از کسانی که مایل به انجام نذورات قرآنی به نام اموات خود هستند درخواست داریم نذورات خود را به شماره حساب کانون کریم اهل البیت ع  به شماره ۵۴۸۹۵۲۰۴۸۸ نزد بانک تجارت و یا به کارت بانک به شماره ۵۸۵۹۷۳۷۰۱۳۶۷۶۵۸۴ واریز و از طریق تلفن ۰۹۳۵۰۸۲۷۱۵۹ پیگیر باشند.

حتما ببینید

کسب عنوان مقام سوم تیم فوتسال نوجوانان شهدای روستا در جام رمضان بسیج شهرستان کاشمر- فروردین ماه ۱۴۰۳

  بنا به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روستای قوژد (محمد جعفرنژاد قوژدی )تیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *