یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مساجد فلسطین مرکز تحرکات، جنبش ها، برنامه ریزی و راهبردها قرار گیرد

قرارگاه بين المللي مساجد جهان اسلام در بيانيه اي پس از پيروزي هاي رزمندگان جبهه مقاومت فلسطين آورده است: از عزيزان و مجاهدين فلسطيني درخواست داريم با حفظ وحدت، مساجد فلسطين را مرکز تحرکات، جنبش ها، برنامه ريزي و راهبردهاي خود قرار دهيد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، قرارگاه بین المللی مساجد جهان اسلام در پی پیروزی های اخیر رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین بیانیه ای صادر کرد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام و رضوان خدای متعال  بر  مجاهدین دلیر و مظلوم فلسطین ؛ سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطین، سلام و رضوان خدای متعال بر شهدای  والا مقام قدس شریف  و  سلام بر حماس و جهاد و همه‌ی گروه‌های جهادی و سیاسی فلسطین.

خداوند متعال و جبار را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی عطا کرد سپاس میگویم و از خداوند قادر مسألت داریم  که به دست شما مجاهدین عزیز پیروزی حتمی  حاصل شود  و این غده سرطانی برای همیشه معدوم و نابود شود.

امتحان امروز، ملت فلسطین را سرافراز خواهد کرد. دشمن خون خوار  و گرگ صفت فهمید  که در برابر قیام یکپارچه‌ی فلسطین ناتوان است و ان شاءلله به برکت این وحدت شما همه ما مسجدی ها در قدس شریف با امامت حضرت امام خامنه ای  اقامه نماز کنیم .

یقینا وحدت همه مردم عزیز فلسطینی و گروه های مجاهد منجر به رعب و وحشت رژیم خبیث می شود و او ناچار به شکست و تخلیه از سرزمین فلسطین می شود .

جهان اسلام همگی در برابر اتفاق اخیر فلسطین، مسئول و  تکلیف دینی دارند . ملت ها و دولت های مسلمان باید در پشتیبانی از ملت فلسطین با اتحاد کامل در عرصه ها نظامی، پشتیبانی وارد میدان شوند.

جوانان مساجد جهان اسلام بویژه مساجد ایران اسلامی  قلب شان برای  حضور در این کارزار جنگ می تپد و با سلاح دعا دو درخواست را از خدای متعال دارند؛ اول  حضور در صحنه و میدان جنگ و دوم پیروزی حتمی و قطعی فلسطینی ها و محو این رژیم غاصب‌ .

قرارگاه بین المللی مساجد جهان اسلام از عزیزان و مجاهدین فلسطینی درخواست دارد با حفظ وحدت، مساجد فلسطین را مرکز تحرکات، جنبش ها، برنامه ریزی و راهبردهای خود قرار دهند که حقیقتا این حرکت همان سنت رسول الله در حکومت خویش بود و به برکت همین امر پیروزی ان شاء الله تسریع خواهد شد.

والله غالبٌ علی امره.

حتما ببینید

امام جمعه کاشمر: مردم در جمهوری اسلامی میدان‌دار و اثرگذار هستند

امام جمعه کاشمر گفت: مردم در جمهوری اسلامی در میدان حضور دارند و تصمیم‌گیر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *