یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کاشمر برگزار شد

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: در آستانه هشتاد و ششمین سالگرد شهادت شهید مدرس (ره) و گرمیداشت هفته بسیج رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کاشمر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری روستای قوژد  سرهنگ پاسدار احمد رحمانی، در حاشیه بازدید از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کاشمر با حضور ۲۱ نفر در قالب ۶ تیم در محل زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رویداد در بخش های انیمیشن، موشن گرافیک، تدوین ویدئو و پادکست برگزار شد، خاطرنشان کرد: به آثار برتر در اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با تاکید بر اینکه تولیدات دیجیتال نقش روز افزونی در دنیای امروز دارند و به همین دلیل در صدد شناسایی و جذب استعدادهای برتر هستیم، تصریح کرد: راه اندازی یک نهضت تولید محتوا در سطح منطقه ترشیز و شناسایی استعدادها و ظرفیت های این حوزه از جمله اهداف اجرای این رویداد است.

وی همچنین اذعان کرد: در حوزه محتوا سازی سرمایه گذاری باید انجام شود و این رویدادها مقدمه‌ای بر بهره‌مندی از استعدادها در تولید محتواها در سطح ملی است.

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *