شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل مؤسسه آستان مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید مدرس: شهید مدرس، شهید مبارزه با استکبار و طاغوت بود

مدیرعامل مؤسسه آستان مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم علیه‌السلام و زیارتگاه شهید مدرس گفت: شهید مدرس، شهید مبارزه با استکبار، مبارزه با ظلم و مبارزه با طاغوت بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری روستای قوژد ؛ حجت‌الاسلام مهدی احمدی، پیش از ظهر امروز در نشست هشتاد و ششمین سالگرد شهادت آیت‌الله شهید مدرس که در محل سالن اجتماعات زیارتگاه شهید مدرس برگزار شد، اظهار داشت: زیارتگاه شهید مدرس به دست آستان قدس رضوی بازسازی شد و ملجأ و پناهگاه مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و مذهبی زیادی در طول سال در زیارتگاه شهید مدرس برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: امروزه جایگاهی که زیارتگاه شهید مدرس باید داشت باشد این است که این زیارتگاه باید پایگاه نشر معارف مبارزه با استعمار و مبارزه با استکبار باشد.

مدیرعامل مؤسسه آستان مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم علیه‌السلام و زیارتگاه شهید مدرس با اشاره به اینکه شهید مدرس شخصیتی داشت که وقتی از او نام می‌بریم یاد مبارزه با استکبار، انگلیس خبیث و فرهنگ منحط غربی می‌افتیم، تصریح کرد: امروز در جهان شاهد این هستیم که فرهنگ و سیاست غربی به چه فضاحتی افتاده و آثارش را در غزه می‌بینیم.

وی با تأکید بر اینکه شهید مدرس، شهید مبارزه با استکبار، مبارزه با ظلم و مبارزه با طاغوت بود، اذعان کرد: زیارتگاه آیت‌الله شهید مدرس باید مهم‌ترین پایگاه نشر مبارزه با استکبار و مبارزه با استعمار باشد.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه مرکز نوجوانان در زیارتگاه شهید مدرس افتتاح شده است، عنوان کرد: ویژه‌برنامه‌هایی برای نوجوانان در این زیارتگاه برنامه‌ریزی‌شده و نوجوانان می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع : یار خراسانی 

حتما ببینید

گزارش تصویری؛ چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ

چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با حضور تولیدکنندگان این محصول با ارزش و محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *