شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور مردم، نماد عزت و اقتدار است

امام جمعه موقت کاشمر:

امام جمعه موقت کاشمر با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف مصداق عزت و قدرت است، گفت: صاحب و مالک کشور مردم هستند و سپردن کارها به مردم رمز موفقیت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  روستای قوژد  حجت‌الاسلام علی احدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کاشمر که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه (ع) برگزار شد، اظهار داشت: غزه نماد صبر، استقامت، جهاد، شجاعت و مظلومیت است.

وی با بیان اینکه یکی از عباراتی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مرتبط با غزه دارند این است که این انقلاب با صراحت و شجاعت در برابر زورگویان و گردنکشان ایستاده و از مظلومان و مستضعفان دفاع کرده است، خاطرنشان کرد: این صداقت و صراحت و اقتدار و دامنه عمل جهانی در کنار مظلومان جهان، مایه سربلندی ایران و ایرانی است.

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه عاقبت پیروزی از آن جبهه مقاومت و محرومان و مستضعفان است، تصریح کرد: صاحب و مالک کشور مردم هستند و سپردن کارها به مردم رمز موفقیت است و حضور مردم در همه صحنه‌های خدمتگزاری به‌خصوص در انتخابات نیز گره‌گشا و تحول‌آفرین است.

وی با اشاره به اینکه دنیا نشان داده که اگر قدرت نداشته باشی به تو ظلم می‌کنند و زور می‌گویند، اذعان کرد: برای اینکه بتوانی در این دنیا حرف خود را بزنی، برده نباشی و مستقل باشی باید قدرت داشته باشیم و به هیچ بهانه‌ای نباید این قدرت را تضعیف کرد؛ زمانی که موشک‌ها بادقت به سمت اهداف معین و از بین بردن گروهک‌ها می‌رود این موشک‌ها نشانه قدرت و عظمت است.

حجت‌الاسلام احدی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف مصداق عزت و قدرت است، عنوان کرد: امروزه دورانی که دشمنان بخواهند زورگویی کنند و هیچ کشوری صدایش در نیاید گذشته است، موشک‌های ایران نماد قدرت نظامی است و پیام‌های زیادی برای افرادی که برای ملت ایران خواب‌های پریشان می‌بینند دارد.

وی همچنین تشریح کرد: به اقتدار دفاعی کشور افتخار می‌کنند و به نیروهای مسلح مقتدر تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/

حتما ببینید

گزارش تصویری؛ چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ

چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با حضور تولیدکنندگان این محصول با ارزش و محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *