شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخابات و حضور حداکثری اولویت دستگاه‌های اجرایی است

فرماندار کاشمر:

فرماندار کاشمر گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشمر تا انتخابات، باید ضمن پیشبرد امور اداری خود، بحث انتخابات و حضور حداکثری را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری قوژد ؛ حجت اله شریعتمداری عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان کاشمر که در محل حسینیه ابوالفضلی شهر فرگ قلعه از توابع بخش فرح دشت کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های اداری بحث جذب اعتبارات و پیشبرد برنامه‌ها را باتوجه‌به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه ادارات باید پیگیر برنامه‌ها و پروژه‌هایی که شروع کرده‌اند باشند و اینکه استان اعتباری اختصاص نداده است مورد قبول نیست، خاطرنشان کرد: پروژه‌ها نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته و این نشان از توجه نظام و انقلاب به توسعه و پیشرفت است.

فرماندار کاشمر همچنین در ادامه تصریح کرد: ارتباط و تعامل با مردم و پاسخگویی به نیازهای مردم باید امیدبخش و محترمانه باشد و اگر معذوریت مالی، قانونی و اعتباری در مسیر حل مشکلات مردم وجود دارد با پاسخ درست و محترمانه می‌توان رضایت مردم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه خدمت‌رسانی با ریاست بخشدار فرح دشت باید در شهر فرگ قلعه تشکیل شود تا بتوان حل مشکلات مردم را از طریق این قرارگاه سرعت داد، اذعان کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد که در این شهرستان قابل‌حل باشد، اگر مسیر حل دغدغه مردم به‌درستی طی شود مطمئناً این مشکل و دغدغه در شهرستان قابل‌حل است و اگر این مسیر به‌درستی طی نشود، مطمئناً مشکلات حتی در استان و کشور هم قابل‌حل نخواهد بود.

شریعتمداری با تأکید بر اینکه جانمایی زمین برای مسکن ملی باید در داخل خود روستاها حل شود و اگر این موضوع به حاشیه روستا منتقل شود باعث کُند شدن مسیر توسعه روستا می‌شود، عنوان کرد: انتخابات در پیش داریم و رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی تا انتخابات باید ضمن پیشبرد امور اداری خود، بحث انتخابات و حضور حداکثری را در اولویت قرار دهند، تشریح کرد: کارکنان و رؤسای دستگاه‌های اداری حق اینکه از امکانات اداری برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی استفاده کنند ندارند.

فرماندار کاشمر همچنین در ادامه ابراز کرد: تمام عوامل اجرایی در شهرستان کاشمر برای برگزاری انتخابات آماده هستند و ۱۸ درصد افزایش شعب در شهرستان کاشمر داشته‌ایم تا فرایند برگزاری انتخابات و شمارش آرا در این شهرستان نیز سرعت بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات را در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ تضمین می‌کنیم و از آرای مردم را صیانت خواهیم داشت، تأکید کرد: ۳۷ نفر از نامزدهای انتخاباتی در منطقه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ تأیید صلاحیت شده‌اند و امکان افزایش تعداد هم وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع : یارخراسانی

 

حتما ببینید

گزارش تصویری؛ چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ

چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با حضور تولیدکنندگان این محصول با ارزش و محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *