یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نذر اهدای خون اعضای کانون های خدمت خادمیاران رضوی شهرستان کاشمر

خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان کاشمرهمزمان با سالروز ولادت امام مهدی(عج) و اعیاد شعبانیه  با حضور در مرکز انتقال خون شهرستان کاشمر ، به عشق امام رضا(ع) در پویش نذر اهدای خون امام رضایی‌ها شرکت کردند.

 

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی شهرستان کاشمر ؛ به گزارش پایگاه خبری روستای قوزد از کاشمر ، همزمان با سالروز ولادت امام مهدی(عج) و اعیاد شعبانیه خادمیاران و یاوران رضوی با مشارکت در پویش نذر اهدای خون امام رضایی‌های شهرستان کاشمر خراسان رضوی  به شکرانه خدمت در آستان قدس رضوی صبح روز پنجشنبه ۱۰اسفند ماه  با حضور در مرکز انتقال خون  شهرستان، خون خود را اهدا کردند.

 

 

این اقدام نوع دوستانه در راستای خدمت به بیماران انجام شد و خادمیاران رضوی در ماه های گذشته نیز با انجام برنامه‌های مختلف از جمله برگزاری چهارشنبه‌های امام رضایی، برپایی نماز جمعه و میزهای خدمت رضوی و دیگر برنامه‌های شاخص فرهنگی و اجتماعی اثرگذار سعی بر ماندگار شدن این خدمات و فعالیت‌ها داشتند.

خادمیاران رضوی کاشمر همچنین با اهدای خون در برنامه‌های مختلف در دهه ولایت و حضور در پایگاه‌ های انتقال خون در سطح شهرستان و سازمان انتقال خون آغازی بر تداوم کمک‌های مومنانه و خدمت کریمانه داشته و به عشق امام رئوف خون خود را نذر کرده تا کمک حال بیماران نیازمند باشند.
قابل ذکر است در آیین خداپسندانه اهدای خون خادمیاران و یاوران رضوی که برای چندین بار در سطح شهرستان به صورت پویش اجرا شد، خادمیاران حرم امام رضا(ع) با کاور خدمت رضوی و حمایل خادمیاری و ذکر صلوات خاصه در این مراسم شرکت کردند.
گفتنی است این اقدام به نیابت از شهدا و به پاس قدردانی از ایثار و فداکاری شهدا که از جان خود گذشتند و با عشق و ارادت به اهل بیت(ع) و ولایت به میدان رفتند، رقم زده شد.

خبرنگار : محمد جعفرنژاد قوژدی

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *