فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و اصناف و کارگری و کارخانجات کاشمر از اهدای ۱۰ دستگاه یخچال و چهار سری جهیزیه به نوعروسان و خانواده‌های نیازمند شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار سید مهدی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری روستای قوژد ؛ از اهدای ۱۰ دستگاه یخچال و چهار سری جهیزیه به نوعروسان و خانواده‌های نیازمند شهرستان کاشمر خبر داد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و اصناف و کارگری و کارخانجات شهرستان کاشمر گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان به همت بسیج و همراهی و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهریستی شهرستان، تعداد ۱۰ دستگاه یخچال و چهار سری جهیزیه تهیه شده و امروز تقدیم عزیزان شد.

وی افزود: ارزش ریالی ۱۴ سری اقلامی که تقدیم نیازمندان شد بیش از ۲۰۰ میلیون تومان است.

حسینی بیان داشت: در تهیه چهار سری جهیزیه، اداره بهزیستی، بسیج سازندگی سپاه و بسیج ادارات و اصناف شهرستان نقش داشتند و در تهیه ۱۰ دستگاه یخچال که تقدیم محرومین شد با همکاری و همیاری کمیته امداد و بسیج ادارت شهرستان مشارکت و همکاری داشتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و اصناف و کارگری و کارخانجات شهرستان کاشمر یادآور شد: ۱۴ خانواده اعم از نوعروسان و خانواده‌های نیازمند از این هدایا بهره‌مند شدند که با همکاری کمیته امداد و اداره بهزیستی شناسایی شدند.

خبرنگار: محمد جعفرنژاد قوژدی