دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین دستگاه انژکتور سی.تی.اسکن در بیمارستان کاشمر

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر خبر داد:

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: دستگاه انژکتور سی.تی. اسکن با کمک خیر حوزه سلامت کاشمری برای نخستین بار در بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه‌السلام کاشمر نصب و راه‌اندازی شد.

حسن مکارم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری روستای قوژد  از تامین دستگاه انژکتور سی.تی.اسکن خبر داد و اظهار داشت: دستگاه انژکتور سی.تی.اسکن با کمک خیر حوزه سلامت کاشمری برای نخستین‌بار در بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه‌السلام کاشمر نصب و راه‌اندازی شد.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: این دستگاه با مشارکت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خانواده گلریز به یاد شادروان «علی گلریز» و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ارزش حدود ۶ میلیارد ریال و با پیگیری‌های مستمر مسئولان بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان کاشمر خریداری، نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با بیان اینکه پیش از راه اندازی دستگاه مزبور در بیمارستان ابوالفضل علیه‌السلام کاشمر، بیماران نیازمند به انجام سی تی آنژیو به مراکز درمانی مشهد مقدس و یا شهرهای همجوار مراجعه می کردند، افزود: با راه‌اندازی این دستگاه، خدمات به مردم شریف منطقه ترشیز ارائه و از اعزام بیماران به خارج از شهرستان بی نیاز می‌شود.

لازم به ذکر است که دستگاه انژکتور سی.تی جهت مطالعات آنژیوگرافی طراحی شده و قادر به تزریق با فشار، میزان جریان و حجم مورد نیاز در آنژیوگرافی است و این دستگاه همچنین در معاینات مربوط به شریان‌های کرونری، کلیوی، رگ های بزرگ، سیستم عروقی، مغز، اندام‌های شکمی و اعضای جانبی بدن کاربرد دارد.

انتهای خبر/

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *