یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جاده کاشمر به شادمهر با جدیت بیشتری دنبال شود

امام جمعه موقت کاشمر:
امام جمعه موقت کاشمر با بیان اینکه بحث جاده کاشمر به شادمهر باید با جدیت بیشتری پیگیری شود، خاطرنشان کرد: مهار گرانی و همچنین بحث اشتغال یک مسئله عمومی است و باید این مشکلات در شهرستان کاشمر رفع شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری روستای قوژد ؛ حجت‌الاسلام علی محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کاشمر که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: نهضت ملی مسکن با رونق در شهرستان کاشمر پیش می‌رود و باید از دولت سیزدهم تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه بحث جاده کاشمر به شادمهر باید با جدیت بیشتری پیگیری شود، خاطرنشان کرد: مهار گرانی و همچنین بحث اشتغال یک مسئله عمومی است و باید این مشکلات در شهرستان کاشمر رفع شود.

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای از فرماندهان سپاه و ارتش تقدیر کردند و به این افراد نشان فتح اهدا کردند، تصریح کرد: سپاه و ارتش دستاوردهای زیادی در حوزه مختلف به دست آورده‌اند و امیدواریم اقتدار جمهوری اسلامی ایران روزبه‌روز بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خلق بهترین نوع عبادت است و باید تلاش کنیم که در همه امور رضای خدا را مدنظر قرار دهیم، اذعان کرد: جنایت‌های صهیونیست‌ها تمام‌شدنی نیستند و فریاد مردم روزه‌دار و مظلوم غزه و فلسطین از زیر آوار جنگ به گوش می‌رسد و سران کشورهای اسلامی هنوز نظاره‌گر هستند.

حجت‌الاسلام محمدی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم کاشمر در انتخابات ۱۱ اسفندماه، عنوان کرد: مشارکت بالای مردم کاشمر در انتخابات یک دستاورد است و منتخب مردم کاشمر باید از همه ظرفیت‌های شهرستان برای رونق این شهرستان و منطقه ترشیز استفاده کند.

انتهای پیام/

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *