چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

 اطعام مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان کاشمر در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری روستای قوژد و خبرگزاری بسیج محمد جعفرنژاد قوژدی به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد کاشمر،مجید حسین زاده رئیس این اداره در مصاحبه ای ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و مراکز نیکوکاری شهرستان گفت:بیش از ۱۱۲ هزار پرس غذای گرم با کمک خیرین و نیکوکاران کاشمری بین نیازمندان کاشمری در قالب طرح اطعام مهدوی برنامه ریزی و توزیع گردیده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی ره کاشمر گفت : همچنین تعداد ۳۱ آشپزخانه مهدوی در طرح اطعام مهدوی به نیازمندان شهرستان خدمات رسانی نموده اند.

حسین زاده افزود: علاوه بر اطعام مهدوی ،طرح افطاری ساده برای عموم مردم ،به همت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری انجام شد و تعداد ۳۴ هزار افطاری ساده با کمک های مردمی در شهرستان انجام گرفت.

وی ادامه داد : همچنین در ماه پر خیر و برکت رمضان تعداد ۹۵۰۰ بسته معیشتی خانوار شامل برنج، حبوبات، رب ،روغن ، ماکارونی ،سویا ،آبلیمو ،مرغ در بین مددجویان و نیازمندان شهرستان توزیع گردیده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کاشمر گفت: در پایان از تمامی مردم گرانقدر و عزیز که بانی خیر شدند و به ما و مراکز نیکوکاری اعتماد نمودند و در برپایی این مراسمات افطاری و توزیع بسته های حمایتی خانوار، همکاری نمودند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

🌐 روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان کاشمر
خبرنگار محمد جعفرنژاد قوژدی

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *