یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایران اسلامی الگوی جبهه مقاومت در منطقه است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: امروزه ایران اسلامی به الگویی برای جبهه مقاومت در کل منطقه تبدیل شده و این به برکت خون شهدا و سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی است.

به گزارش روستای قوژد ، حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی شب گذشته در یادواره سی و هفتمین سالگرد شهادت سرداران شهید و شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ و گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی کرمان که در جوار زیارتگاه شهید آیت‌الله سید حسن مدرس (ره) برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان این مرزوبوم، ملت ایران را نشناخته‌اند، جوانان این مرزوبوم بعد از نماز، برای شهادت دعا می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهادت مدال پر افتخاری است که به‌صورت تصادفی به دست نمی‌آید، خاطرنشان کرد: ملت ایران شهادت را افتخار خود می‌دانند و دوری از آن را برای خود اسارت می‌دانند و جوانان این کشور تلاش‌های زیادی برای اعزام به سوریه و غزه داشته و دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با تأکید بر اینکه از دوران هشت سال دفاع مقدس باید به عنوان شب‌های قدر انقلاب اسلامی ایران یاد کنیم، تصریح کرد: امروزه به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران عزت، استقلال و سربلندی زیادی به دست آورده است و نباید از این شهدا جدا شویم.

وی با اشاره به اینکه مطمئناً شهدا به این یادواره‌ها احتیاج ندارند؛ بلکه ما هستیم که راه‌ورسم شهدا را فرابگیریم و آن را از یاد نبریم و در مسیر آنها حرکت کنیم، اذعان کرد: دشمنان در طول ۴۵ سال گذشته توطئه‌های زیادی برای ضربه‌زدن به نظام و انقلاب انجام داده‌اند؛ ولی این مردم بودند که با هوشیاری و بصیرت خود تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه این مردم بودند که باعث مدیریت هشت سال دفاع مقدس شدند و از ابتدای انقلاب در عرصه‌های مختلف حضور و مشارکت فعال داشته‌اند، عنوان کرد: محور مقاومت در دنیا به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران است و این ایران است که پرچم مبارزه با غده سرطانی صهیونیستی را در دست گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه امروزه ایران اسلامی به الگویی برای جبهه مقاومت در کل منطقه تبدیل شده و این به برکت خون شهدا و سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی است، تشریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت در غزه و فلسطین امروزه به مدرن‌ترین سلاح‌ها مجهز شده‌اند درصورتی‌که در سال‌های گذشته با سنگ در برابر صهیونیست‌ها می‌ایستادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه امنیت رژیم غاصب صهیونیستی به برکت طوفان الاقصی و جبهه مقاومت از بین رفته و صهیونیست‌ها در حال فرار از منطقه هستند، تأکید کرد: کارشناسان آمریکایی اعتراف می‌کنند که امروزه با ابرقدرتی نوپدید به نام جمهوری اسلامی ایران روبرو هستند.

وی با اشاره به اینکه والدین شهدا باید سر خود را بالا بگیرند؛ چون ثمره خون فرزندان آنها امروزه باعث صادرشدن گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا شده است، بیان کرد: امروزه به برکت خون شهدا، غبار مظلومیت از تارک امیرالمؤمنین علیه‌السلام زدوده شده است.

انتهای پیام/

منبع : یارخراسانی

حتما ببینید

دیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی: جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم ها و فشارها، پیشرفت های بسیاری دارد / اتفاقی در دنیا بدون حضور ملت ایران و سیاست های نظام ما رخ نمی دهد

حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم ها و فشارها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *