یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویکرد اصلی خبرگزاری بسیج؛ جهاد تبیین، امیدآفرینی، جهاد خدمت و محرومیت زدایی است+تصاویر

در کارگاه آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج استان خراسان رضوی مطرح شد؛

سرپرست خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در کارگاه آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج و شبکه نقش آفرین شهرستان‌های این استان گفت: جهاد تبیین، امیدآفرینی، جهاد خدمت و محرومیت زدایی رویکرد اصلی خبرگزاری بسیج است.

به گزار ش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، مهدی حسینی در کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج و شبکه نقش آفرین شهرستان‌های این استان که در محل مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: رسانه امروز یک قدرت بشمار می رود و جنگ جنگ رسانه است.

وی افزود: فعالیت خبرگزاری بسیج در دو حوزه سایت و کانال می‌باشد و بنای ما بر تربیت خبرنگار در تراز انقلاب است که بتوانیم نیروهایی را تربیت کنیم که آنها را از آماتور به نیمه حرفه‌ای و از نیمه حرفه‌ای به حرفه ای ارتقا دهیم.

سرپرست خبرگزاری بسیج خراسان رضوی بیان کرد: از خبرنگاران خواستاریم به جای اینکه صدای مسئولان باشند به عنوان یک پل ارتباطی منعکس کننده مطالبات و مشکلات مردم باشند.

حسینی به سبک‌های خبرنویسی و خلاصه  نویسی اشاره کرد و توضیح داد: خبرنگاران باید به سمت و سوی خبرهایی بروند که ذائقه مخاطب را جذب کنند. یکی از اولویت‌های خبرگزاری بسیج در سال آینده تربیت خبرنگار در تراز انقلاب با رویکرد نهضت آموزش سواد رسانه‌ای و خبر نویسی است.

وی از خبرنگاران خواست با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های نخبگان و خیران که در حوزه جهاد خدمت،جهاد امید آفرینی، جهاد تبیین و محرومیت زدایی فعالیت دارند گزارش تهیه کنند.

شایان ذکر است سه نفر از خبرنگاران بسیجی / هادی سیاسی / ناظر مکتبی از روستای قوزد آقایان محمد جعفرنژاد – امید جابری و حسین مرادی در این همایش یک روزه حضور داشتند .

خبرنگار/محمد جعفرنژاد قوژدی 

حتما ببینید

نصب پایه چراغ دکوراتیو در بلوار ورودی روستای قوژدکاشمر به همت دهیاری و شورای اسلامی روستا

بنا به گزارش واحد خبری و رسانه روستا ؛توسط دهیار محترم و با حمایت شورای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *