شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

چرخه تولید با مشارکت مردم سرعت می‌گیرد

امام جمعه موقت کاشمر:

امام جمعه موقت کاشمر گفت: اگر همه آحاد جامعه در تولید مشارکت داشته باشند، چرخه تولید به‌درستی در مدار قرار می‌گیرد و سرعت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری قوژد ، حجت‌الاسلام علی احدی ظهر جمعه سوم فروردین ماه ۱۴۰۳در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: نوروز فرصت بسیار خوبی برای زیارت زنده‌ها، بیماران، بزرگ‌ترها و زیارت اموات و شهدا است و باید آن را قدر بدانیم.

وی با بیان اینکه ماه رمضان هم یک فرصت ارزشمند است و خوشا به حال آنهایی که این ماه را قدر می‌دانند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های روز اول فروردین سال جاری را به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کرده‌اند.

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، نجات‌بخش کشور، تولید است و این می‌تواند با مشارکت مردم درد جامعه را تسکین دهد و مشکلات را درمان کند، تصریح کرد: اگر همه آحاد جامعه در تولید مشارکت داشته باشند، چرخه تولید به‌درستی در مدار قرار می‌گیرد و سرعت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه مشکلات در جامعه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… وجود دارد؛ ولی نباید مردم را نسبت به آینده ناامید کنیم، اذعان کرد: افرادی که تریبون در اختیار دارند انتقاد کنند؛ ولی انتقاد باید سازنده باشد و مطمئناً سیاه‌نمایی نظام و انقلاب و ازبین‌بردن وحدت و همدلی نیز یک خیانت محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام احدی با تأکید بر اینکه اختلاف‌نظر در همه عرصه‌ها وجود دارد؛ ولی این اختلاف‌نظر نباید باعث خارج‌کردن افراد از مسیر توسعه اجتماعی شود، عنوان کرد: برنامه هفتم توسعه از سال ۱۴۰۳ شروع شده است و شکوفایی اقتصادی بر محور عدالت باید انجام شود و این عدالت همه افراد جامعه را در بر می‌گیرد و بتوانند از امکانات جامعه به طور مساوی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، تشریح کرد: مسئله فلسطین نباید برای دنیای بشریت عادی شود و باید جهان اسلام از فلسطین و غزه حمایت کنیم و بدانیم که اسرائیل از چهار طرف از طرف جبهه مقاومت در محاصره قرار دارد.

انتهای پیام /

حتما ببینید

گزارش تصویری؛ چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ

چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با حضور تولیدکنندگان این محصول با ارزش و محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *