یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین “آبروی محله، افتخار محله ” در روستای قوژد محله شهیدان نخعی زاده و جابری +تصاویر

در آیین “آبروی محله، افتخارکوچه” در روستای  قوژد شهرستان کاشمر  یاد و خاطره شهید ان این محله و چهارمین ساگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با مراسم دعای ندبه کنان منتقم گرامی داشته شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی ازکاشمر،حجت الاسلام  فدوی در آیین آبروی محله و افتخار کوچه محله شهیدان نخعی زاده و جابری محله نو روستای قوژد کاشمرکه به همت  فرهنگی هنری حوزه مالک اشتر و کانون فرهنگی هنری کریم اهل البیت ع در مسجد این روستا برگزار شد،اظهار کرد: شهدا به اذن الهی به مقام شهود نائل امده اند و آنان از شاهدان الهی هستند و همیشه بر اعمال ما ناظر هستند .شهدا ، این فدائیان دین الهی جان ارزشمند خودرا در امتداد نهصت سرخ حسینی فدا کردند واین انقلاب و نظام را به امانت نزد ما سپرده اند.

مردم شهید پرور روستای قوژد  در ایامی که دشمن تا بن دندان مسلح بعثی به این مرز و بوم هجوم آورد جوانان خود را راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل کردند به طوری که در عملیات کربلای چهار و پنج ۳۵ نفر از غیور مردان این روستا ازکیان این نظام و انقلاب دفاع کردند.

مردم متدین این روستا مفتخر به این عزت است که در عملیات های دفاع مقدس و در امتداد نهضت عاشورای حسینی ۶ شهید والامقام تقدیم نظام کرده است . شهید محمد حسین نخعی زاده جوان ترین شهید این روستا است .

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهید نخعی زاده – جابری  تجلیل شد. در حاشیه این مراسم مسابقه نقاشی در وصف حاج قاسک سلیمانی توسط واحد خواهران کانون تخصصی شهیدان ن خعی زاده و جابری یا مدیرین سرکار خانم جوان برگزار گردید . و به رندگان جوابری به قید قرعه اهدا شد .

شایان ذکر است این مراسم همه ساله همزمان با سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در این مسجد برگزار می گردد .

خبرنگار افتخاری بسیج سید مهدی کاظمی عبدل آبادی

حتما ببینید

نصب پایه چراغ دکوراتیو در بلوار ورودی روستای قوژدکاشمر به همت دهیاری و شورای اسلامی روستا

بنا به گزارش واحد خبری و رسانه روستا ؛توسط دهیار محترم و با حمایت شورای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *