یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین معارفه فرمانده پایگاه جدیدالتاسیس شهید «شاکری » از حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی در آئین معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید شاکری گفت : با توجه به ایام هفته مقاومت و شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در مکتب این شهید بزرگوار گفت : هر کسی خود را وارد عرصه و مکتب اباعبدالله الحسین(ع) کرده و در برابر ظلم، کفر و زیاده گویان عالم ایستادگی کند، به معنای واقعی ولایتمدار باشد و در خدمت امامت و ولایت قرار گیرد به حتم نزد خداوند متعال و ملت ولایتمدار محبوب خواهد شد همانگونه که این اتفاق برای سردار سلیمانی افتاد و عالم به این مهم پی برد . با توجه به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب امام راحل و مطیع ولی فقیه بود ما همه باید این مکتب را ادامه دهیم .


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کاشمر مراسم معارفه فرمانده پایگاه جدیدالتاسیس شهید شاکری حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر ناحیه شهرستان کاشمر در امامزاده سید محمد علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم که با حضور «سرهنگ رحمانی » جانشین فرماندهی ناحیه؛ معاونت پیشگیری و عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان سرهنگ طباطبایی ؛ جانشین کلانتری ۱۱ سرهنگ حاتمی ؛ سرگرد میرزابیگی فرمانده محترم پلیس راه شهرستان ؛ ریاست محترم اداره اوقاف و امور خیریه حاج آقا ی خلیلی و فرمانده حوزه مالک اشتر ؛ فرماندهان پایگاه های حوزه مالک اشتر ، ۸ نفر از شورای این حوزه مقاومت و تنی چند از خادمان امامزاده صورت گرفت، برادر بسیجی « حسن اسکندری » بعنوان فرمانده این پایگاه معرفی شد.

شهید «شاکری » از شهدای دفاع مقدس شهرستان در بخش مرکزی بود به مقام شهادت نائل گردید .

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سروان پاسدار امید فانی مکی فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر در ابتدای مراسم به ویژگی های بسیجی پرداخته و گفت: بسیجی همیشه باید احساس تکلیف نموده و فرمانده این پایگاه باید نسبت جذب و سازماندهی بسیجیان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در بسیج دهها میلیونی تلاش نماید و همچنین در برنامه امنیت مراسمات این امامزاده همچنان اهتمام ویژه داشته باشد .

در ادامه مراسم سرهنگ پاسدار احمد رحمانی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بسیجی را نیروی آماده باش در شرایط بحرانی عنوان کرده و افزود: بسیجی ها با تمام توان یاریگر برنامه امنیتی امامزاده باشند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر نیز در این مراسم عمل گرایی را ویژگی بسیجی دانسته و گفت: بسیجی به عنوان عامل پویایی و تحول هر جامعه ، توان خویش را در عمل ثابت می کند.

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی افزود: اگر جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در دنیا توانسته جایگاه مهم و ویژه ای را به خود اختصاص داده و تاثیرگذار معادلات سیاسی و اجتماعی جهان باشد در سایه تلاش و همت و کوشش بسیجیان است.

وی تاکید کرد : در شرایط کنونی خصوصا انتخابات باید بسیجیان محترم با جهاد تبیین و نشست های روشنگری در جهت حضور مقتدرانه مردم در انتخابات تلاش نمایند .

در این مراسم برادر بسیجی حسن اسکندری به عنوان فرمانده پایگاه شهید شاکری امامزاده سید محمد علیه السلام معرفی شد.

لازم به ذکر است در این مراسم از تلاشگران و خادمان امامزاده سید محمد توسط مدیریت امامزاده حاج آقای محمدیان با اهدا لوح ،تقدیرشد .

انتهای پیام/

خبرنگار : محمد جعفرنژاد قوژدی

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *