یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع اراضي ملي در كاشمر

فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد:

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر از رفع تصرف بيش از یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع اراضي ملي در اين شهرستان خبر داد.

حسن مشهدي در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری روستای قوژد ؛ با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهار داشت: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط افرادی سودجو در شهرستان کاشمر و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشمر با اشراف اطلاعاتی از این زمین‌خواری در یکی از روستاهای شهرستان، ضمن هماهنگی قضائی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: با بررسی‌های ميداني مأموران انتظامي و همکاري نماينده اداره میراث‌فرهنگی و گردشگري و هماهنگي با مقام قضائي یک‌هزار و ۵۰۰ متر از اراضي متعلق به میراث‌فرهنگی شهرستان که به طور غيرقانوني تصرف شده بود، آزاد شد.

وی با بیان اینکه در اين زمينه دو متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي به‌منظور سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند، تصریح کرد: پليس قاطعانه با سودجويان و اخلال‌گران نظم و امنيت اقتصادي برابر قانون برخورد می‌کند.

مشهدی با تأکید بر اینکه حفظ و حراست از اراضی ملی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، اذعان کرد: از شهروندان هم می‌خواهیم هرگونه فعاليت مجرمانه در حوزه قاچاق کالا، احتکار، زمین‌خواری و اخلال در بازار را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اعلام کنند.

انتهای پیام/

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *