شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر خبر داد: برگزاری قرعه‌کشی مسکن ملی کاشمر در دهه فجر

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر گفت: سایت ۱۸۸ هکتاری مسکن ملی به محدوده شهر کاشمر الحاق شد و قرعه‌کشی واگذاری زمین در دهه فجر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری روستای قوژد ؛ سیداحسان حسینی نجاتی  در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران که در محل سالن جلسات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشمر برگزار شد، با اشاره طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: چهار سایت در نهضت ملی مسکن در شهرستان کاشمر وجود دارد.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: سایت ۳۲ هکتاری، سایت ۱۲۶ واحدی با پیشرفت ۸۰ درصدی، سایت ۳۰ واحدی با پیشرفت ۵۰ درصدی و سایت ۱۸۸ هکتاری که بزرگ‌ترین سایت استان خراسان رضوی با ظرفیت حدود ۶ هزار نفر است، سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن در کاشمر هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر با تأکید بر اینکه سعی داریم قرعه‌کشی سایت ۱۸۸ هکتاری را در دهه فجر برگزار کنیم، تصریح کرد: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که هشت هزار و ۵۰۰ نفر تأیید نهایی شده‌اند و با الحاق سایت ۱۸۸ هکتاری بسیاری از آنهایی که پرونده آنها مختومه شده بود درخواست تکمیل مدارک کردند که با تکمیل مدارک این افراد، حدود ۹ هزار نفر تأیید نهایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۳۰ نفر در طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند، اذعان کرد: در حوزه ستاد بازآفرینی شهری حدود ۷۵ تن قیر رایگان در اختیار شهرداری کاشمر قرار گرفته است.

حسینی نجاتی با اشاره به اینکه هشت کیلومتر از جاده شادمهر بعد از اصلاح پل بهاریه به بهره‌برداری خواهد رسید، عنوان کرد: جاده خلیل‌آباد به کندر استارت پیمانکاری و آسفالت آن زده شده و از هفته گذشته مشغول به کار شده است.

وی همچنین ادامه داد: متقاضیانی که در بلوک B سایت ۳۲ هکتاری سازمان‌دهی شده‌اند بعد از حل مشکلاتی که در حوزه زمین این سایت وجود دارد مجوز ساخت خواهند گرفت و هیچ نگرانی دراین‌خصوص وجود ندارد، اگر به هر دلیلی مشکل زمین حل نشود این متقاضیان در سایت ۱۸۸ هکتاری سازماندهی می‌شوند.

انتهای پیام/

خبرنگار روستای قوژد و دیده بان ترشیز : حسین جعفرنژاد قوژدی

حتما ببینید

گزارش تصویری؛ چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ

چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با حضور تولیدکنندگان این محصول با ارزش و محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *