شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه موقت کاشمر: ۲۲ بهمن جلوه‌ای از عظمت ملت ایران است

امام جمعه موقت کاشمر گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند جلوه‌ای از عظمت ایران را نشان خواهند داد و نمایش قدرت خود را به رخ جهانیان می‌کشانند.

به گزارش پایگاه خبری روستای قوژد ؛ حجت‌الاسلام علی محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه‌السلام برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: مردان الهی با استقامت خود در زمان طاغوت توانستند امام را یاری کنند تا نعمت آزادی و استقلال به ما برسد.

وی با بیان اینکه ایران در زمان طاغوت در ذلت و خواری بود، خاطرنشان کرد: قوانینی در زمان طاغوت وجود داشت که صدای علمای بزرگی همچون امام خمینی رحمت‌الله علیه را در آورد و این قوانین ایرانی را در ذلت و خواری قرار می‌داد.

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه امروزه باید نعمت‌هایی که به‌واسطه پیروزی انقلاب به‌دست‌آمده است را به یاد داشته باشیم، تصریح کرد: ایران امروزه قطب بهداشت منطقه است درصورتی‌که در زمان طاغوت پزشکان هندی و بنگلادشی حضور داشتند و این در پرتو انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه در تولیدات علمی، پرتاب ماهواره، فولاد، پهپاد و صنایع و عرصه‌های مختلف پیش‌گام است، اذعان کرد: باید از نعمت‌های بزرگ الهی یاد کنیم و مسئولان در پست‌های دولتی باید به یاد داشته باشند که میراث‌دار چه صندلی هستند، به‌واسطه هر صندلی مسئولیتی در ایران بالغ بر ۷۲ شهید تقدیم نظام و انقلاب شده است.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه ملت ایران در ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند جلوه‌ای از عظمت ایران را نشان خواهند داد و نمایش قدرت خود را به رخ جهانیان می‌کشانند، عنوان کرد: ملت ایران یک‌بار دیگر قدرت ایرانی را به دنیا نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع : یار خراسانی

حتما ببینید

گزارش تصویری؛ چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ

چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با حضور تولیدکنندگان این محصول با ارزش و محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *