یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار کاشمر خبر داد: تأییدیه نهایی ۴۶ داوطلب نمایندگی مجلس در کاشمر

فرماندار کاشمر از تأیید نهایی ۴۶ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ خبر داد.

حجت‌اله شریعتمداری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری روستای قوژد ؛ اظهار داشت: با پایان‌یافتن مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۴۶ نفر تأییدیه نهایی شورای نگهبان را برای رقابت یک کرسی مجلس در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ دریافت کردند.*

وی با بیان اینکه لیست نهایی افراد تأیید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان و هیئت نظارت به ستاد انتخابات ارسال شد، خاطرنشان کرد: براین‌اساس این تعداد تأیید صلاحیت شده برای رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ وارد مرحله رقابت انتخاباتی شدند.

رئیس حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ با تأکید بر اینکه از این تعداد ۴۲ نفر مرد و ۴ نفر زن هستند، تصریح کرد: نسبت به دوره گذشته ۷۱ درصد داوطلبین نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه امکان تغییر حوزه هم توسط داوطلبان تأیید صلاحیت شده از امروز تا ۲۵ بهمن‌ماه در سامانه داوطلب وجود دارد که براین‌اساس داوطلبان می‌توانند فرایند تغییر حوزه را در سامانه ثبت کنند، عنوان کرد: زمان انصراف داوطلبان مجلس شورای اسلامی حداکثر ۷۲ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری است.

شریعتمداری با بیان اینکه داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیئت مرکزی نظارت تأیید شده ولی توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند یا صلاحیت آنها احراز نشده، تا ۲۳ بهمن‌ماه فرصت دارند اعتراض خود را نسبت به رأی صادره ثبت کنند، تشریح کرد: همه باید در جهت جذب مشارکت حداکثری اهتمام ویژه داشته باشند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی ضمن تأکید برای اجرای قانون در تمامی فرایندهای برگزاری انتخابات، اذعان کرد: رقابت واقعی، مشارکت قوی، سلامت حقیقی و امنیت کامل شعار ما در تمامی فرایندهای برگزاری انتخابات است و امیدواریم همانند رویدادهای پیشین سیاسی در کاشمر شاهد حضور حداکثری و پر شور مردم در صحنه انتخابات باشیم.

منبع خبر : یازخراسانی

انتهای پیام/

 

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *