رئیس کمیته امداد کاشمر از اهدای ۳۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خبر داد و گفت: مجموع افراد در نوبت جهیزیه در شهرستان ۶۶ زوج است که موفق شدیم با همکاری خیرین و نیکوکاران تعداد ۳۸ زوج را راهی خانه بخت کنیم.

مجید حسین زاده، رئیس کمیته امداد شهرستان کاشمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری روستای قوژد از اهدای ۳۸ سری جهیزیه هم‌زمان با نیمه شعبان و ولادت حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در مراسمی با حضور جمعی از مسولین خبر داد.

حسین زاده ضمن قدردانی از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: یکی از رسالت های کمیته امداد، ترویج ازدواج آسان، تحکیم بنیان خانواده، حمایت از جوانی جمعیت و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است.

وی افزود: بر این اساس ۳۸ سری جهیزیه بین نوعروسان که شامل یخچال، ماشین لباسشویی اتومات، جاروبرقی، اجاق گاز و تلویزیون تمام ایرانی بود به نوعروسان نیازمند شهرستان اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر بیان داشت: مجموع افراد در نوبت جهیزیه در شهرستان ۶۶ زوج است که موفق شدیم با همکاری خیرین و نیکوکاران تعداد ۳۸ زوج را راهی خانه بخت کنیم.

وی با بیان اینکه مبلغ حدودی هر سری جهیزیه اهدایی به زوج های جوان تحت حمایت ۴۰ میلیون تومان است یادآور شد:  نوعروسان قبل از اهدای جهیزیه، از کارگاه‌های آموزش خانواده و همسرداری نیز بهره مند شدند.