شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کوهسرخ زیبا، شهرستان سیاحت و رشادت است

امام جمعه کوهسرخ:
امام جمعه کوهسرخ گفت: کوهسرخ شهرستانی زیبا و سیاحت و رشادت است و شهردار ریوش گام‌های بلندی در مسیر زیباسازی شهری و خدمات اجتماعی برمی‌دارد.

به گزارش پایگاه خبری قوژد ، حجت‌الاسلام محمود رضایی تولایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در محل مصلی نماز جمعه کوهسرخ برگزار شد، اظهار داشت: ۲۵ اسفندماه به‌عنوان روز شهردار نام‌گذاری شده است و در طول مدتی که از تأسیس شهرداری‌ها می‌گذرد خدمات خوبی رخ‌داده است.

وی با بیان اینکه پرسنل خدوم و کارکنان سخت‌کوش شهرداری کوهسرخ نیز تلاش‌های زیادی در طول سال به‌خصوص در ایام پایان سال انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: کوهسرخ شهرستانی زیبا و سیاحت و رشادت است و شهردار ریوش گام‌های بلندی در مسیر زیباسازی شهری و خدمات اجتماعی برمی‌دارد.

امام جمعه کوهسرخ با تأکید بر اینکه شهردار ریوش در بین ۹۳ شهرداری در همایش شهرداران استان، جزو رتبه‌های برتر را کسب کرد که جای تقدیر دارد، تصریح کرد: تمام این موارد با تلاش جمعی، مشارکت مردم کوهسرخ و همراهی‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به‌دست‌آمده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات شهری، فرهنگ ترافیکی، زیباسازی شهری و عمران و آبادانی محیط پیرامونی بسیار حائز اهمیت است، اذعان کرد: اگر در سطح شهر با یک محیط زیبا، معنوی، آراسته، تمیز و آباد روبرو باشیم، مطمئناً در سبک زندگی و روان ما تأثیر دارد.

انتهای پیام/

حتما ببینید

گزارش تصویری؛ چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ

چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با حضور تولیدکنندگان این محصول با ارزش و محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *