یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم نظارت مستمر بر بازار کاشمر در نوروز

فرماندار کاشمر تأکید کرد:
فرماندار کاشمر گفت: نظارت مستمر بر بازار شهرستان کاشمر در ایام نوروز و توزیع اقلام ضروری باید با جدیت بیشتری انجام شود و دستگاه‌های مربوطه گشت‌های خود را به‌صورت ویژه انجام دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری روستای قوژد ؛ حجت اله شریعتمداری شب گذشته در آخرین نشست شورای اداری شهرستان کاشمر در سال ۱۴۰۲ که در محل حسینیه حسینی روستای تربقان از توابع بخش مرکزی کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: علی‌رغم اینکه دشمن توپخانه به سمت انتخابات نشانه‌گیری کرده بود، مردم ایران به‌خصوص منطقه ترشیز با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که نسبت به سرنوشت خود، سرنوشت کشور و سرنوشت منطقه حساس هستند و همواره پای نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه حضور ۶۴ درصدی مردم خطه ترشیز در پای صندوق‌های رأی یک افتخار دیگر برای ثبت و ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، دست‌اندرکاران تأمین امنیت انتخابات و هیئت‌های نظارت و اجرایی و هر فردی که در برگزاری انتخابات نقش داشته، تقدیر و تشکر داریم.

رئیس شورای اداری شهرستان کاشمر با تأکید بر اینکه فارغ از اینکه نتیجه انتخابات چه خواهد بود، بحث مشارکت انتخابات بسیار حائز اهمیت بود و مردم در این عرصه خوش درخشیدند، تصریح کرد: بعد از جنگ ترکیبی، همه رسانه‌های دشمن سعی کردند که جوانان را نسبت به آینده کشور و همچنین مسئولان ناامید کنند؛ ولی حضور مردم در انتخابات این توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای اداری کاشمر در سطح روستاهای شهرستان، اذعان کرد: جلسات شورای اداری اگر در روستاها برگزار می‌شود به‌واسطه این است که مشکلات را در سطح روستاها به‌صورت مستقیم از دهیاران دریافت کنیم و همچنین مسئولان به این باور برسند که نسبت به تمام نقاط شهرستان مسئولیت دارند.

شریعتمداری با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی در طول سال ۱۴۰۲ از جمله نهضت ملی مسکن انجام شده است و نهضت ملی مسکن به‌سرعت کار خود را در سطح شهرستان دنبال می‌کند، عنوان کرد: برخی از مناطق حاشیه‌ای در شهرستان کاشمر از نعمت گاز محروم بودند و تدابیری صورت گرفت که حاشیه شهرها نیز از این نعمت برخوردار شدند.

وی با تأکید بر اینکه بالغ بر ۳۰۰ هزار مترمربع آسفالت و سنگ‌فرش در سطح معابر روستایی انجام‌گرفته است و چمن‌های مصنوعی در برخی از روستاها نیز در حال احداث است، تشریح کرد: باتوجه‌به اینکه در ایام نوروز گردشگران و مسافران زیادی به شهرستان کاشمر سفر می‌کنند، تمام دستگاه‌هایی که عضو ستاد خدمات سفر هستند باید در آمادگی کامل برای انجام وظایف محوله خود باشند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر بازار و توزیع اقلام ضروری باید با جدیت بیشتری انجام شود و دستگاه‌های مربوطه گشت‌های خود را به‌صورت ویژه انجام دهد، ابراز کرد: برخی از ساخت‌وسازهای غیرمجاز امکان تشدید دارد و باید نظارت کافی در ایام تعطیل برای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز انجام شود.

انتهای خبر/

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *