دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب عنوان مقام سوم تیم فوتسال نوجوانان شهدای روستا در جام رمضان بسیج شهرستان کاشمر- فروردین ماه ۱۴۰۳

 

بنا به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روستای قوژد (محمد جعفرنژاد قوژدی )تیم پر افتخار فوتسال نوجوانان  “شهدای روستای قوژد“، امسال نیز بعد از ۱۰ سال وقفه در فوتبال و فوتسال روستایمان ، که هیچ تیمی در مسابقات رسمی شرکت ننموده بود امسال  به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان و با عنوان “جام رمضان” بسیج که در محل سالن ۹ دی برگزار شد  شرکت نمود و بازهم مثل سالیان گذشته  افتخار آفرید.

 

تیم فوتسال روستا که با تلاش بچه های روستا و سرپرست و سرمربی محترم خود عباس دهقان  و مربیان مربوطه آقایان میلاد ملک زاده – محمد محجوب – محسن سراجان ترشیزی –  آقای محمد جعفرنژاد قوژدی و کمک برادر علی ملک زاده و حسین خاک و همچنین حمایتهای دهیار محترم – مدیریت کارخانه آجرسفال خوش قالب و اجر سفال ترشیز آقای حاج محمد تقی فخار – محمد رضا و حسن نخعی – مدیر عامل محترم صندوق المهدی عج روستا حاج محمد حلاج چندسال گذشته قبل از سال ۱۳۹۴  که در سطح شهرستان و استان خوش میدرخشیدند، اما بعد از ۱۳۹۴ تا امسال ۱۴۰۳ بنا بدلیلی نتوانستند در مسابقات شهرستانی حضور پیدا نمایند . خوشبختانه امسال نیز توانست در جام رمضان رده سنی بسیج  برگزار شده در شهر کاشمرکه ۱۰تیم از نوجوان از شهر و روستا شهرستان در آن حضور داشتند به عنوان سوم مسابقات   و به مقام سومی دست یابد.

* از دیگر افتخارات فوتبال و فوتسال روستا به تیم فوتسال استقلال نوین روستای قوژد، که حضور این تیم در سال ۱۳۹۲ به عنوان یکی از تیمهای حاضر در لیگ یک فوتسال شهرستان کاشمر در زیرگروه لیگ استان خراسان رضوی بوده است . و حضور تیم فوتسال باشگاه فرهنگی ورزشی صعنت آجر روستا که از سال ۱۳۷۵ با شروع برادر حسین حقدوست قوژدی به عنوان سرپرست و تا سال ۱۳۹۴ با حضور افرادی مثل مرحوم سید جواد موسوی – برادر مصطفی عطاردی و حسن جوان ریگی و عباس جوان ریگی و محمد صحیح ریگی ادامه داشت و کسب عناوین مختلف و کاپ های زیاد در رده های سنی و بزرگسالان از دسته ۴ محلات شروع و به لیگ برتر و حتی نایب قهرمانی لیگ برتر درسال ۱۳۹۰ دست یافت .

متن تشکر آقای جعفرنژاد قوژدی -محمد محجوب  سرپرست – مربی دستیار تیم:

باعرض سلام وخسته نباشید. از این فرصت استفاده کرده و از تمامی اهالی روستا و عزیزانی که بر ما و تیم منتخب خودشان منت نهاده و برای تشویق و حمایت از این تیم پا په پای بازیکنان و مسئولین در تمامی بازیها تشریف فرما شدند و ما را مورد لطف و حمایت خودشان قرار دادند،  صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

از دهیار محترم روستا جناب آقای  هادی واله و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی آقایان خوش رو – زحمتکش – خزاعی و جوان – پیشکسوتان فوتبال روستا آقایان معصومیان و نخعی و عباس جوان – مسئول هیات امنای مسجد امام حسن مجتبی و مدیر کانون فرهنگی کریم اهل البیت ع آقای علیرضا عباس بیگی و مهدی اقا نخعی  نیز تشکر ویژه مینماییم. (از طرف سرپرست تیم – محمد جعفرنژاد قوژدی – علی ملک زاده – محمد محجوب  )

در ادامه مطلب، تصاویر بیشتری از این تیم پرافتخار و اعضای گرم و صمیمی آن برای مشاهده بازدیدکنندگان عزیز قرار گرفته است.

 با آرزوی سربلندی و افتخارآفرینی همیشگی برای بازیکنان تیم فوتسال روستا.


انتهای پیام / خبرنگار واحد ارتباطات و رسانه در کانون فرهنگی هنری نورالثقلین مسجد جامع روستای قوژد

حتما ببینید

گزارش تصویری؛اردوی جهادی ۲۰ نفر از نیرو‌های بسیجی و جهادگر دامپزشکی در مناطق مختلف شهرستان کاشمر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قوژد ، اردوی جهادی ۲۰ نفر از نیرو‌های بسیجی و جهادگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *