یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استکبار در مقابل جبهه مقاومت حرفی برای گفتن ندارد

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: اسرائیل و آمریکا باید بدانند که نمی‌توانند در برابر حماس و جبهه مقاومت نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و این قدرت پوشالی ادعای ابرقدرتی دنیا دارد.

موسی‌الرضا حاجی بگلو پیش از ظهر امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان کاشمر که با حضور پرشور دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار داشت: در زمان رژیم شاهنشاهی قانونی وجود داشت که آمریکایی از هر گونه خطایی و تجاوزی و اشتباهی که در ایران مرتکب شوند مصونیت داشته باشند و مورد پیگرد قضایی قرار نگیرند و این اولین نکته‌ای بود که امام خمینی (ره) دررابطه‌با آن اعتراض کردند، جرقه انقلاب بعد از اعتراض امام خمینی (ره) به این قانون زده شد.

وی با بیان اینکه دومین واقعه ۱۳ آبان به دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و زمانی که انقلاب آماده پیروزی بود مربوط می‌شود، خاطرنشان کرد: در این واقعه دانش‌آموزان به سمت دانشگاه تهران تجمع مردمی و تظاهرات علیه رژیم طاغوت شرکت کردند و در آنجا رژیم شاهنشاهی به‌صورت ناجوانمردانه این دانش‌آموزان را به شهادت رساندند.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه سومین واقعه تاریخی ۱۳ آبان‌ماه مربوط به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مربوط می‌شود، تصریح کرد: کتاب‌هایی که از تسخیر لانه جاسوسی تدوین شده می‌تواند درسی برای ملت بزرگ ایران باشد تا همچنان راه خون شهدا را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه سخنرانی سید حسن نصرالله را روز گذشته مشاهده کردیم، اذعان کرد: یهودی که مدعی قدرت رسانه‌ای و ثروت دنیا بود و آمریکایی که هژمونی دنیا را یدک می‌کشید، شب گذشته بیش از ۴ میلیارد جمعیت پای تلویزیون‌ها و گیرنده‌ها نشستند و سخنرانی سید حسن نصرالله را شنیدند.

حاجی بگلو با بیان اینکه همه ما در این ایام باید در حمایت از جبهه مقاومت وظیفه داریم، عنوان کرد: ۸ میلیون ایرانی به‌صورت پیامکی آمادگی خود را برای حضور در غزه برای مبارزه با اسرائیل اعلام می‌کنند و این پیام‌های زیادی دارد.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از کشورهای دنیا که ادعای دموکراسی و حقوق بشر دارند برای رژیم کودک کش و غاصب و جنگ با حماس، کمک مالی ارسال می‌کنند، تشریح کرد: اسرائیل و آمریکا باید بدانند که نمی‌توانند در برابر حماس و جبهه مقاومت نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و این قدرت پوشالی ادعای ابرقدرتی دنیا دارد.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه قطعاً پیروزی متعلق به جبهه مقاومت است و مطمئناً اسرائیل نابود خواهد شد، ابراز کرد: ما باید بدانیم که اتفاق بزرگی در دنیا رقم خورد و کشورهایی که مدعی دموکراسی بودند امروزه ملت‌های آن کشورها راه خود را از دولت غربی و اروپایی جدا کرده‌اند و مردم انگلیس و آمریکا علیه دولت‌های خود شعار می‌دهند.

وی با بیان اینکه در منطقه خاورمیانه جایی برای آمریکا و کشورهای اروپایی نیست و باید هرچه زودتر پایگاه‌های خود را از منطقه جمع کنند، تأکید کرد: امروز جبهه‌های مقاومت در کشورهای مختلف نظیر عراق، یمن، لبنان، سوریه و… پاسخ آمریکا و کشورهای اروپایی را می‌دهند و آمریکا و اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت حرفی برای گفتن ندارند.

حاجی بگلو با تأکید بر اینکه جنگ علیه غزه باید هرچه زودتر متوقف شود در غیر این صورت پاسخی دریافت می‌کنند که در ذهن و تصور آمریکا و اسرائیل نیست، بیان کرد: انقلاب جمهوری اسلامی ایران با خون شهدا شکل‌گرفته با تمامی انقلاب‌ها متفاوت است و همه مکلف هستیم در راستای آرمان‌های نظام و انقلاب و اسلام هر چه در توان داریم برای حفاظت از آن به کار ببریم.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولت مردمی و در میان مردم است و اگر شعار می‌دهد قطعاً به شعار خود عمل می‌کند، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران خوبی در منطقه ترشیز جذب شده‌اند و در حوزه‌های مختلف دانشگاهی و مسکن‌سازی اتفاقات خوبی برای منطقه ترشیز رخ‌داده است و همه باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم تمام توان خود را به کار گیرد.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی همچنین خاطرنشان کرد: مسئولان با عملکرد یا صحبت‌های خود نباید برای نظام و انقلاب هزینه‌تراشی کنند و مسئولان باید برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *