یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعیین مهلت یک‌هفته‌ای برای آماده‌سازی زمین مسکن ملی خلیل‌آباد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از روند اجرایی مسکن ملی در خلیل‌آباد مهلت یک‌هفته‌ای برای شهرداری خلیل‌آباد به جهت آماده‌سازی زمین‌ها تعیین کرد.

به گزارش یار خراسانی، جواد خدایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از سایت مسکن ملی در شهر خلیل‌آباد، اظهار داشت: شهرداری خلیل‌آباد باید روند آماده‌سازی زمین‌های مسکن ملی در شهر را سرعت بخشد و حداکثر تا یک هفته دیگر به متقاضیان تحویل دهد.

وی با بیان اینکه قرعه‌کشی واگذاری زمین در شهر خلیل‌آباد انجام شده و متقاضیان باید بتوانند عملیات اجرایی ساخت مسکن را آغاز کنند، خاطرنشان کرد: متقاضیان بعد از تحویل زمین ظرف یک ماه فرصت دارند تا مراحل ابتدایی ساخت مسکن که فونداسیون است را اجرا کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: کوچه‌ها و خیابان‌های سایت مسکن ملی در خلیل‌آباد مشخص شده است و ادارات خدمات‌رسان آب، برق، گاز و مخابرات باید ظرف یک ماه آینده اقدامات اولیه را انجام دهند تا متقاضیان مشکلی ازاین‌جهت نداشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه تمام بروکراسی‌های اداری در حوزه طرح نهضت مسکن ملی باید به حداقل ممکن برسد تا مردم بتوانند هر چه زودتر کار ساخت مسکن را آغاز کنند، اذعان کرد:  در بازدید بعدی از سایت مسکن ملی در شهرستان خلیل‌آباد باید این سایت حال و هوای کارگاهی داشته باشد و هیچ کم‌کاری از ادارات پذیرفته نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع یار خراسانی

 

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *