یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر: ۲۵ نقطه کاشمر میزبان شهید گمنام بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: بیش از ۲۵ نقطه شهرستان کاشمر شامل مدارس، دانشگاه‌ها، هیئت‌های مذهبی، حوزه‌های علمیه، امامزادگان و… طی دو روز میزبان شهید گمنام بودند.

حسین دهقانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری روستای قوژد ؛ اظهار داشت: این روزها با ورود ۱۲ شهید خوشنام هشت سال دفاع مقدس به مناطق شهری، روستایی، محلات، دانشگاه‌ها، ادارات، مدارس و مناسبت‌های دینی و مذهبی حال و هوای شهدایی در خراسان رضوی حاکم شده است.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که شد در شهرستان کاشمر نیز شهید گمنام ۲۳ ساله عملیات کربلای یک منطقه مهران، میهمان زنان، مردان، دانشجویان و فرزندان این دیار بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با بیان اینکه بیش از ۲۵ نقطه شهرستان کاشمر شامل مدارس، دانشگاه‌ها، هیئت‌های مذهبی، حوزه‌های علمیه، امامزادگان و… طی دو روز میزبان شهید گمنام بودند، تصریح کرد: شهید خوشنام میهمان کاشمری‌ها در یک روز به میهمانی اهل علم و دانش در مدارس و دانشگاه‌های سطح شهرستان رفت و این آئین در هر دانشگاه و مدرسه با برنامه روایتگری، سخنرانی و مداحی همراه بود.

دهقانی با اشاره به استقبال پرشور معلمان، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها و مدارس از شهید گمنام و تجدید عهد و میثاق با آنها، تصریح کرد: بالغ بر ۱۰ مدرسه دخترانه و پسرانه و دو دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آموزش  عالی کاشمر میزبان شهید گمنام بودند.

وی با تأکید بر اینکه روستاها، هیئت‌ها و نهادهای دیگری هم میزبان این شهید در شهرستان کاشمر بودند، اذعان کرد: پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام ۲۳ ساله بعد از انتقال به مشهد در سازمان هلال‌احمر خراسان رضوی به خاک سپرده خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اشاره به اینکه فضای شهرستان کاشمر با حضور پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس عطرآگین شده است، عنوان کرد: شهدا و در مسیر پاسداری از ارزش‌های دین اسلام به شهادت رسیدند و در تاریخ پرافتخار این شهرستان عشق به شهدا و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام موج می‌زند.

وی با بیان اینکه انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل آینده ضروری است و نسل جوان نیازمند تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و جایگاه شهدا هستند، تشریح کرد: شهدا مایه افتخار جامعه‌اند و همه آحاد جامعه مدیون خون شهدا هستیم و این شهید گمنام متعلق به همه آحاد جامعه است.

انتهای پیام/

منیع : یارخراسانی

 

حتما ببینید

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر خبر داد: کاشمر آماده رقابت ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کاشمر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *