فرماندار کاشمر با اشاره به مهمترین رویداد سیاسی در ۱۱ اسفندماه گفت: ضرورت است کارگروه‌های مجمع بسیجیان در جهت جهاد تبیین برای تحقق مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر همراه با مدیر کارگروه‌های مجمع بسیجیان با فرماندار کاشمر دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان کاشمر در این نشست با اشاره به نقش تاثیرگذار تفکر و روحیه بسیجی از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: تفکر و روحیه بسیجی همیشه در برحه های مختلف گره گشای کارها بوده و از این رو باید از ظرفیت بسیج و بسیجیان در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان بهره گرفت.

حجت الله شریعتمداری بیان داشت: ضرورت است مجمع بسیجیان با استفاده از نظرات اساتید و دانشگاهیان و کارشناسان مربوطه، طرح های عملیاتی را در جهت رشد خانواده و پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیر در حوزه کشاورزی و  اصلاح الگوی کشت ارائه و اجرایی کند.

وی همچنین با اشاره به مهمترین رویداد سیاسی در ۱۱ اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ضرورت است کارگروه‌های مجمع بسیجیان در جهت جهاد تبیین برای تحقق مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

در ادامه مدیران کارگروه‌های مجمع بسیجیان برنامه ها و اقدامات خود را گزارش دادند.

منبع : ترشیز خوان