امام جمعه موقت کاشمر گفت: راهبرد دشمن مأیوس کردن مردم و به رخ کشیدن مشکلات اقتصادی کشور است. راهبرد مقابل آن به فرموده رهبری حضور مقتدرانه و آگاهانه در پای صندوق های رأی است و بر همه کسانی که مسئولیت دارند و توان تبیین دارند وظیفه دارند که غفلت نکنند.

به گزارش پایگاه خبری روستای قوژد ؛ امام جمعه موقت شهرستان کاشمر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: رهبر معظم انقلاب در موضوع انتخابات دو راهبرد مهم را مطرح کردند که نباید مورد غفلت واقع شود.

حجت الاسلام علی محمدی افزود: راهبرد دشمن مایوس کردن مردم و به رخ کشیدن مشکلات اقتصادی کشور است و عده ایی هم به عنوان مزدوران داخلی دشمن هستند که بر طبل تحریم انتخابات می کوبند و مردم را دعوت به عدم شرکت در انتخابات می کنند.

وی بیان داشت: راهبرد مقابل آن به فرموده رهبری حضور مقتدرانه و آگاهانه در پای صندوق های رای است و بر همه کسانی که مسئولیت دارند و توان تبیین دارند وظیفه دارند که غفلت نکنند.

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه شورای نگهبان وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند و در حق کسی اجحاف و ظلم نمی‌شود خاطرنشان کرد: مدتی است که‌ گروه داعش در کشورهایی که جزو جبهه مقاومت هستند فعالیت خود را شروع کردند که نمونه‌های آن عراق و سوریه و اخیرا هم در ایران اقدامات تروریستی داشتند.

وی با بیان اینکه در تمامی فتنه‌ها شاهد نقش آمریکا هستیم و تجاوز و تعدی که بامداد امروز علیه مردم مظلوم یمن با همکاری انگلیس داشتند یکی دیگر از مصادیق ظلم استکبار جهانی است افزود: داعش مورد تایید آمریکا است و هدف اصلی آنها این است که ذهن انسان ها از  جنایات اسرائیل در غزه منحرف شود.

حجت‌الاسلام محمدی در ادامه به اهمیت نماز تأکید کرد و یادآور شد: پیام رهبری به سی امین اجلاس سراسری نماز این است که نماز اصل است و همه ما سفارش شدیم که خانواده‌مان را امر به نماز کنیم و در قرآن کریم بیشتر از موضوعی به این مهم سفارش شده است.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

منبع : ترشیز خوان